خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

ایران بیخیال میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا شد

ایران بیخیال میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا شد
شروط ابتدایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به منظور میزبانی از بازی‌های هر گروه، خارج از توان تیم‌ها و فدراسیون فوتبال ایران در مقطع کنونی است.
به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، ادامه دار شدن پاندمی کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این فکر وا داشت که بازی‌های مرحله گروهی به صورت متمرکز برگزار شود اما امسال این کنفدراسیون قصد دارد به جای برگزاری تمام مسابقات هر منطقه در یک کشور، هر گروه را در یک کشور برگزار کند.
در نتیجه این کنفدراسیون تا ۲۷ بهمن به کشورهای آسیایی مهلت داده با بررسی شرایط و ضوابط میزبانی از مرحله گروهی، درخواست خود را برای این کنفدراسیون ارسال کنند. در این بین کشورهای قطر، عربستان و امارات با توجه به داشته‌های سخت‌افزاری خود درخواست‌هایی را برای این کنفدراسیون ارسال کرده‌اند و چه بسا به جای یک گروه، میزبان بازی‌های چند گروه باشند.

اما در ایران این موضوع به مرحله بحث و تبادل نظرهم نرسید و هیچ یک از تیم‌ها شرایط لازم برای میزبانی این مرحله را ندارند. البته اختلاف نظرها هم در این زمینه تاثیرگذار بوده و در نتیجه فدراسیون فوتبال از طرح این موضوع خودداری کرده است.

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان آسیا ایران استقلال پرسپولیس تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

220 سولفا1399/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi