خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

نشست جمعی از داوران با سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال

نشست جمعی از داوران با سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال
به گزارش برنا، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بی منت جامعه داوری بر حمایت قاطع فدراسیون از آنان تاکید کرد.
وی گفت: داوران از دیرباز مورد احترام آحاد مردم و علاقمندان فوتبال بوده اند و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه امروز هم داوران شایسته فراوانی در خانواده داوری داریم و قطعا فدراسیون فوتبال در مسیر توسعه مباحث مرتبط در کنار این عزیزان است.
همچنین مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در جلسه با داوران عنوان کرد:جامعه فوتبال قدردان زحمات همه جانبه شما عزیزان است که به رغم محدودیت ها مسئولیت خطیر قضاوت را برعهده دارید. شکی نیست که نگاه شما عزیزان به داوری و قضاوت مسابقات قلبی است و با عشق و علاقه خود داوری می کنید و معنویت را در اولویت کاری قرار داده اید.

وی افزود: یاد داوران پیشکسوت فوتبال ایران به خیر.یاد نامدارها، نصیری ها و صالحی ها که از میان ما رفتند و عرض ادبی هم خدمت سرورانی که امروز در میان ما هستند داریم. شما امروز پیراهن مقدسی را برتن دارید و قطعا شایستگی پوشیدن آن را هم داشته اید.
نبی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال با همه توان تلاش می کند که با حمایت همه جانبه همواره حامی و همگام داوران باشد. اگر زمانی نکته ای و درد دلی داشتید، فدراسیون فوتبال با همه وجود شنونده خواهد بود و درصدد رفع مشکلات خواهیم بود.
در ادامه، سیدمهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری، موعود بنیادی فر، بیژن حیدری، اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، علی صفایی و سعید قاسمی که در این نشست حضور داشتند به بیان دیدگاههای خود درباره موضوعات مختلف پیرامون داوری پرداختند و از برگزاری این نشست تقدیر کردند.

برچسب‌ها: کمیته داوران دبیرکل فدراسیون فوتبال .

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

66 ♕✞turk City✞♕ 1399/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi