خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

ویری : حضور رونالدو در تیمتان ، یعنی 1-0 پیش هستید

ویری : حضور رونالدو در تیمتان ، یعنی 1-0 پیش هستید
کریستین ویری: وقتی رونالدو در تیمتان باشد، از همان شروع مسابقه یک بر صفر پیش هستید

کریستین ویری، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و تیمهای یوونتوس، اینتر و میلان با تمجید از رونالدو، اعلام کرد حضور این فوق ستاره پرتغالی در ترکیب هر تیمی باعث می شود آن تیم از همان آغاز با یک گل از حریف پیش باشد.

بیانکونری در مسابقات این فصل مانند همیشه بر رقابت های سری آ سلطه نداشته است و همین موضوع باعث شده به خاطر انتخاب آندره پیرلو بی تجربه به عنوان مربی تیم انتقاداتی به مدیران یوونتوس وارد شود. یوونتوس در حال حاضر 7 امتیاز کمتر از صدر جدول دارد و همین موضوع باعث شده کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود داشته باشد. با این حال شاگردان پیرلو توانسته اند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برسند و در جام حذفی ایتالیا نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش آمده اند.

در حال حاضر با توجه به این که یوونتوس برنده 5 توپ طلا را در ترکیب خود دارد و هنوز نیمی از مسابقات باقی مانده است، کریستین ویری معتقد است یوونتوس می تواند در این فصل به چندین قهرمانی دست پیدا کند. مهاجم سابق یوونتوس در گفتگو با استت پرفورم نیوز گفت:

یوونتوس می تواند در تمام مسابقات هر سال قهرمان شود. آنها تیم فوق العاده ای دارند. وقتی کریستیانو رونالدو در تیم تان باشد، مسابقه را با نتیجه یک بر صفر شروع می کنید.پیرلو شخصیت شوخی دارد و اصلا آن طور که سایرین فکر می کنند، نیست. البته هر کسی در مقابل دوربین های تلویزیونی رفتاری متفاوت دارد. او جلوی دوربین آرام تر رفتار می کند و عصبانیتش را نمی بینید. دقیقا بر عکس کونته است. کونته جوری رفتار می کند انگار خودش دارد بازی می کند. این اولین تجربه مربیگری پیرلو است. او تیم خوبی درست کرده و به قهرمانی هم رسیده. فوتبال برد و باخت دارد و این بخشی از مربیگری است اما او از مربیگری لذت می برد و دوست داشت این کار را انجام دهد. پیرلو تیم فوق العاده ای ساخته است و می تواند فاتح تمام مسابقات این فصل شود. یوونتوس 9 سال پیاپی قهرمان سری آ شده است و دیر یا زود نخواهد توانست از عنوانش دفاع کند چون انگیزه بازیکنان کم می شود. امکان ندارد بتوانید هر سال بازیکنان را با انگیزه نگه دارید.
یووه امشب قرار است در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر قرار بگیرد. ویری در مورد این بازی نیز گفت:

یووه تیم قدرتمندی دارد و حتی بازیکنان روی نیمکت هم بازیکنان خوبی هستند. به نظرم سایر تیم های به اندازه یووه قدرتمند نیستند اما از نظر انگیزشی باید بگویم که نمی شود هر سال قهرمان شد. اینتر در سری آ مقابل یووه نمایش خوبی داشت و باید ببینیم چه پیش می آید.

برچسب‌ها: اینتر میلان یوونتوس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

147 شبدر سیاه (ح)1399/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi