خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

نیمار: من و امباپه می‌خواهیم در پاری‌سن‌ژرمن بمانیم

نیمار: من و امباپه می‌خواهیم در پاری‌سن‌ژرمن بمانیم
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می گوید دوست دارد هم خودش و هم کیلیان امباپه در پارک دوپرنس بمانند.
- اخبار ورزشی -
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نیمار که در یکی دو سال اخیر به شدت شایعه جدایی اش از پاری سن ژرمن و بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح بود و حتی تابستان گذشته تا یکقدمی بازگشت به نوکمپ پیش رفت، اما در نهایت مذاکرات دو باشگاه PSG و بارسلونا به بن بست خورد، می گوید دوست دارد در این تیم فرانسوی بماند و امیدوار است کیلیان امباپه نیز کنار او بماند. نیمار که در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد این باشگاه فرانسوی است.
نیمار 28 ساله که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) پاری سن ژرمن مقابل لوریان، هر دو گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه درباره آینده حرفه ای خود گفت: من در حال حاضر خوشحالم. واقعاً خوشحال هستم. اوضاع حالا خیلی تغییر کرده است. نمی توانم توضیح دهم چرا، اما حالا حس خوبی دارم. من با اینجا سازگار شده ام و حالا آرام تر و خوشحال تر هستم. می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم.
وی همچنین با ابراز علاقه از ماندن هم تیمی فرانسوی اش در پاری سن ژرمن که قرارداد او هم در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان می رسد، اظهار داشت: می خواهم کیلیان هم در پاری سن ژرمن بماند. ما می خواهیم PSG تیم بزرگی شود. می خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم و خوشحال باشم که این مهمترین چیز است. من و کیلیان رابطه ای برادرانه داریم که البته من برادر بزرگتر هستم. ما واقعاً می خواهیم کنار هم بازی کنیم.
نیمار برگزاری میهمانی به مناسب آغاز سال میلادی جدید را تکذیب کرد
ستاره برزیلی پاریسی ها تصریح کرد: ...

برچسب‌ها: نیمار پاری سن ژرمن امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

115 شیـاطیـن سرخ1399/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi