خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,221

حل مشکل مربی پرسپولیس

حل مشکل مربی پرسپولیس
تیم مدیریت پرسپولیس موفق شد یکی از پرونده‌های خطرناک پیرامون این باشگاه در فیفا را زودتر از آن‌که به حکم نهایی برسد، مختومه کند. وقتی حکم نهایی با اخطار جرائم بعدی به خاطر پرونده شکایت اینیگو والنسیا، دستیار گابریل کالدرون، مربی پیشین پرسپولیس به ایمیل باشگاه رسید، جعفر سمیعی، مجید صدری و ابراهیم شکوری به فکر راه‌حلی افتادند تا به سرعت این بدهی پرداخت شود. این اتفاق، فقط بخش در شرایط تحریم بیرحمانه ی ایران، جابه‌جایی پول از کشور به حساب‌ بانکهای خارجی بسیار دشوار است ولی با این حال باشگاه توانست با سرعت ، کار تسویه حساب با اینیگو را پیش ببرد. وهمچنین، نیاز بود تا تاییدیه پرداخت پول و رسید نشستن در حساب مربی مورد اشاره، توسط وکیل این مربی به فیفا ارسال شود که‌ این.هم 10 روز طول کشید در نهایت تیم مدیریتی پرسپولیس موفق شد قبل از آن که پرونده به شکل حقوقی درآمده و دردسرهای جدیدی از جمله جریمه‌های مالی بیش‌تر یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را برای باشگاه اتفاق بیفتد، از مانع بزرگی که پیش‌روی خود داشت عبور کرده و پول اینیگو را به حسابش واریز کند عصر دیروز (پنج‌شنبه) و ساعاتی پس از برد مهم مقابل تراکتور در تبریز، تاییدیه واریز پول از سوی فیفا به باشگاه ایمیل شد تا یک پرونده خطرناک دیگر در شرایط بحران اقتصادی پرسپولیس، خاتمه پیداکند

برچسب‌ها: پرسپولیس مشکل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

56 Ac Milan :)1399/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi