خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,748

یکبار دیگر همگروهی استقلال و الهلال

یکبار دیگر همگروهی استقلال و الهلال
مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 امروز انجام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند که در این میان، الهلال در گروه نخست این رقابت ها با شباب الاهلی امارات، استقلال تاجیکستان و یک تیم از میان ای جی ام کا ازبکستان یا الغرافه قطر همگروه شد.

نکته جالب توجه، حضور استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی این رقابت هاست. تیم تازه تأسیسی که بر خلاف استقلال تهران، رنگ پیراهن آنها قرمز است. باشگاه تازه تأسیسی که در سال 2007 به وجود آمده و طی این 13 سال، به قدرت اول فوتبال تاجیکستان تبدیل شده است.

استقلال دوشنبه که در گویش تاجیکی ایستیقلول تلفظ می شود، در حال حاضر در لیگ عالی تاجیکستان بازی می ‌کنند. با اینکه این باشگاه تازه تأسیس شده اما توانست خیلی زود علاقه‌مندان به فوتبال را در تاجیکستان مجذوب خود بکند و به یکی از پرطرفدارترین تیم‌های تاجیکستان تبدیل شود. همچنین این باشگاه از مهدی چاه‌جویی بازیکن ایرانی که سابقه حضور در استقلال اهواز را دارد استفاده می کرد.

آنها از زمان تأسیس خود 9 بار عنوان قهرمانی رقابت های لیگ تاجیکستان را از آن خود کرده اند. ایستیقلول از سال 2014 تاکنون به صورت متوالی در لیگ کشورش قهرمان شده و 8 قهرمانی جام حذفی را نیز تصاحب کرده که در هر دو جام، در کشور تاجیکستان رکورددار هستند. آنها 9 قهرمانی سوپرکاپ این کشور را نیز کسب کرده اند.

برچسب‌ها: استقلال الهلال استقلال تاجیکستان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

102 حسین قهرمان 741399/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi