خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

باشگاه سپیدرود درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفت

باشگاه سپیدرود درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه فوتبال سپیدرود رشت در پی درگذشت «مهرداد میناوند» مربی اسبق این باشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت "مهرداد میناوند" پیشکسوت محبوب فوتبال ایران و مربی اسبق باشگاه سپیدرود آنقدر بزرگ و شوک آور است که نمی‌توان با هیچ واژه‌ای آن را توصیف کرد و بتوان این فاجعه را تسکین داد.
بدون شک یاد و خاطره بازی‌های درخشان میناوند عزیز در جام جهانی و باشگاه‌های اروپایی و روحیه ورزشکاری و شوخ طبعی او تا همیشه در اذهان مردم ایران جاودان خواهد ماند.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت درگذشت مرحوم مهرداد میناوند را به همسر گرامی و سایر اعضای خانواده اش تسلیت می‌گوید و از خدای مهربان برای آن مرحوم آمرزش و رحمت، برای بازماندگان صبر آرزو می‌کند.
گفتنی است؛ «مهرداد میناوند» در ابتدای لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ در زمان سرمربیگری خداداد عزیزی به عنوان مربی در تیم سپیدرود حضور داشت.

برچسب‌ها: مهرداد میناوند سپیدرود رشت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 ♕✞turk City✞♕ 1399/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi