خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

کامبک سیتی برای جلوگیری از شگفتی بزرگ

کامبک سیتی برای جلوگیری از شگفتی بزرگ
منچسترسیتی امشب از سری مسابقات دور چهارم جام حذفی انگلیس مهمان تیم نه چندان شناخته‌شده چلتنهام بود که نهایتا این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شد.
مطابق انتظار منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و می ‌توانست در لحظات ابتدایی بازی توسط بنجامین مندی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه توسط مدافع حریف برگردانده شد.
در ادامه سیتیزن ها این بار توسط هافبک اسپانیایی خود یعنی فران تورس در آستانه گلزنی قرار داشتند اما این بازیکن نتوانست پاس عالی فیل فودن را در دهانه دروازه تبدیل به گل کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.
در آغاز نیمه دوم گابریل ژسوس به موقعیتی بسیار خوب دست یافت اما در مقابل دروازه تقریباً خالی ناموفق عمل کرد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.
در ادامه و برخلاف انتظار چلتنهام موفق شد دروازه منچسترسیتی را باز کند. پرتاب اوت بلند بازیکن این تیم دهانه دروازه با ضربه تمام کننده آلفی مای همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.
چند دقیقه بعد از ریاض محرز می توانست در مصاف تک به تک با دروازه حریف کار را به تساوی بکشاند اما ستاره الجزایری این فرصت فوق العاده را به راحتی از دست داد.
سیتی بعد از دریافت گل حلقه محاصره را روی دروازه حریف تنگ و تنگ تر کرد تا اینکه در دقیقه 81 به گل تساوی رسید. فیل فودن ارسال خوب ژائو کانسلو را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-1 شود.
منچسترسیتی بلافاصله گل دوم را هم وارد دروازه حریف کرد. این بار گابریل ژسوس موفق شد برای سیتی گلزنی کند تا نتیجه 2-1 شود.
این اما پایان کار نبود و شاگردان پپ گواردیولا در لحظات پایانی بازی گل سوم را هم وارد دروازه حریف کردند. این بار فران تورس روی پاس کانسلو موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-1 شود. بازی با همین نتیجه نیز پایان یافت و سیتی به دور پنجم جام حذفی انگلیس صعود کرد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

55 Sopel30t (ح)1399/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi