خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,442

ملوان بندر انزلی برابر هوادار تهران به نتیجه مساوی رسید

ملوان بندر انزلی برابر هوادار تهران به نتیجه مساوی رسید
رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر تیم هوادار تهران به نتیجه مساوی دست یافت.

در این دیدار که عصر دوشنبه از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد، دو تیم ملوان و هوادار تهران در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.
در جریان نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل میزبانی،  برتر از حریف خود ظاهر شد و با مالکیت بیشتر توپ، سعی داشت تا موقعیت های مناسبی را ایجاد کند اما در نهایت این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه دوم نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی را هجومی تر آغاز کرد و سرانجام نیز به گل برتری دست یافت و محمد مهری بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۵۵ ، اولین گل این بازی و تنها گل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را به ثمر برساند.
پس از این گل، تیم فوتبال هوادار تهران بر شدت حملات خود افزود و سرانجام نیز این تیم به گل دست یافت و در دقیقه ۸۰ این دیدار، سجاد دانایی بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران موفق شد گل مساوی این بازی را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.
قضاوت این دیدار را ، مهدی جبرئیلی با کمک های ایوب غلامزاده و محمود گوهری نژاد برعهده داشتند که امیر معصومی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور یافت و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز، ناظر گروه داوری این مسابقه بود.
پیش از این دیدار و تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال هوادار تهران با کسب ۱۷ امتیاز در مکان دوم جدول و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار داشتند.

برچسب‌ها: هوادار ملوان ملوان بندر انزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

272 مَلوان1399/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi