خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

تیم شروود: هری کین باید کاپیتان دائمی تیم ملی انگلیس شود

تیم شروود: هری کین باید کاپیتان دائمی تیم ملی انگلیس شود
شروود که در دوران حضورش در وایت هارت لین با کین همکاری کرده است، او را لایق ترین فرد برای رهبری سه شیرها می داند.
طرفداری- تیم شروود، سرمربی پیشین تاتنهام برخلاف برایان رابسون معتقد است که هری کین از توانایی های لازم برای به بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس برخوردار است.
به گزارش اسکای، گرت ساوتگیت تایید کرد که کین در جریان بازی امشب سه شیرها برابر اسلوونی بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت ولی از کاپیتان دائمی انگلیس چیزی نگفت. در حالی که جوردن هندرسون، وین رونی، گری کیهیل و جو هارت زیر نظر ساوتگیت کاپیتان تیم ملی انگلیس بوده اند، شروود در این باره گفته است:
اگر انتخاب با من بود، آن را به کین می دادم. به نظرم سه نامزد برای کسب این مقام وجود دارد: کیهیل، هندرسون و کین. از دید من کین در تمامی بازی ها حضور خواهد داشت و این مسئله مهم است که کاپیتان تیم، باید در بیشتر بازی ها در ترکیب اصلی تیم قرار داشته باشد. هری مسئولییت را از این بابت حس نخواهد کرد و فشاری را متحمل نخواهد شد و به گلزنی خود برای انگلیس ادامه خواهد داد. او بهترین عملکرد خود را برای کشورش بر جا خواهد گذاشت. به نظرم اهدای بازوبند کاپیتانی به او برای بازی پنجشنبه شب درست است ولی اگر دست من بود، این بازوبند را به شکل دائمی به او می سپردم.
شروود سپس با تغییر زاویه دید خود به این ماجرا ادامه داد:
چنین چیزی برای هری عجیب خواهد بود زیرا او کاپیتان تاتنهام نیست و هوگو لوریس از آن مقام برخوردار است. شاید چنین انتخابی کمی اشتباه به نظر برسد ولی فکر نمی کنم این مسئله بر روی کار کین تاثیرگذار باشد. فکر می کنم هنگامی که لوریس غایب یا مصدوم باشد، او طبیعتا جایگزین او خواهد بود. هری به رشد خود ادامه خواهد داد و در باد غفلت نخواهد خوابید. او همچون همیشه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا بهترین کارایی ممکن را داشته باشد. حتی اگر هری خود بازی خوبی را انجام ندهد، می تواند بر روی سایرین تاثیر گذار باشد. هنوز معتقدم که او می تواند بهترین عملکرد را از هم تیمی های بگیرد. البته این مسئله هم مهم است که کاپیتان تیم نباید کاسه ای زیر نیم کاسه اش باشد و من فکر نمی کنم سه بازیکنی که نام بردم، چنین باشند. قرار نیست که آن ها را در صفحه نخست نشریات (که به حواشی می پردازد) ببینیم.

برچسب‌ها: تیم شروود هری کین تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

150 شیـاطیـن سرخ1399/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi