خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

رد همکاری با پپ گواردیولا برای ماندن در اینتر

رد همکاری با پپ گواردیولا برای ماندن در اینتر
به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کاملاً ناموفق و مایوس کننده در منچستریونایتد، ستاره بلژیکی در تابستان 2019 راهی اینتر شد تا فوتبال خود را در ایتالیا و زیر نظر آنتونیو کونته احیا کند.

این اتفاق برای روملو لوکاکو رخ داد و او طی یکی دو فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان نراتزوری بوده است. ستاره بلژیکی در فصل جاری نیز نقش بسزایی در حضور اینتر بین مدعیان سری آ داشته چرا که او در 17 مسابقه موفق به ثبت 12 گل و 3 پاس گل برای نراتزوری شده است تا خودش را در قامت یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تثبیت کند.

همین عملکرد فوق العاده لوکاکو باعث شده که شایعاتی در رابطه با علاقه برخی تیم ها به جذب این بازیکن شنیده شود. در همین ارتباط طی روزهای اخیر گفته شد که باشگاه منچسترسیتی با توجه به مصدومیت های پیاپی سرخیو آگوئرو و اینکه او آخرین سال های فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد، به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ است و در این راه پپ گواردیولا خواهان حضور لوکاکو در اتحاد شده است.

با وجود شایعات علاقه سیتیزن ها به جذب مهاجم بلژیکی، اکسپرس در گزارشی مدعی شده که روملو لوکاکو هیچ علاقه ای به ترک اینتر و پیوستن به منچسترسیتی ندارد و می خواهد همچنان به کارش در نراتزوری ادامه دهد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد لوکاکو اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

55 ♛fc Babol♛1399/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi