خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

میشل پلاتینی: رونالدو مثل یک هیولا است

میشل پلاتینی: رونالدو مثل یک هیولا است
میشل پلاتینی در خصوص روزهای حضورش در یوونتوس صحبت های جالبی کرد و به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت

میشل پلاتینی، اسطوره فرانسوی یوونتوس و رییس سابق یوفا که سه بار برنده توپ طلا شده است، در آستانه جدال حساس اینتر و یوونتوس در سری آ مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد.

میشل پلاتینی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در خصوص رقابت اینتر و یوونتوس، بازیکنان بزرگ تاریخ یووه، نحوه بازنشستگی اش و مربیگری آندره آ پیرلو صحبت کرد.

اینتر-یوونتوس در دهه 80 بازی بزرگ ایتالیا نبود
اینتر - یوونتوس؟ به نظرم یوونتوس 1-0 با گل کریستیانو رونالدو می برد. بازی هیجان انگیزی در پیش خواهد بود. در دوران بازی من، بازی بزرگ ایتالیا، اینتر-یوونتوس نبود. اینتر را نمی توانم به عنوان یک دشمن ببینم اما آن ها اولین تیم ایتالیایی بودند که مرا می خواستند. اینتر مرا می خواست اما من آن موقع مصدوم بودم و آن ها فکر کردند که من فوتبالم تمام شده است. سپس یوونتوس مرا جذب کرد. من با فالکائو و سرزو در رم، با الکیائر پربن در ورونا و با دیگو [مارادونا] در ناپولی رقابت داشتم اما اینتر از این بابت حسرت می خورد. البته اینتر الساندرو آلتوبلی را داشت که گل های زیادی می زد. من برای آقای گل شدن، خیلی سخت تلاش کردم تا به آلتوبلی که خیلی خوب بود، برسم.
رونالدو، فرد شماره یک یوونتوس است
بازیکنان بزرگ تاریخ یوونتوس؟ خودم، عمر سیووری، زیدان و کریستیانو رونالدو همگی برنده توپ طلا شده اند. ندود و پائولو روسی هم بودند اما نقش آن ها متفاوت بود. رونالدو در بین بازیکنان امروز یوونتوس شماره یک است، همان طور که من در دهه 80 شماره یک یوونتوس بودم و پیش تر عمر سیووری این نقش را داشت. رونالدو یا مسی؟ هردوی آن ها پدیده هایی متفاوت از یکدیگر هستند. یکی کوچک و سریع است و دیگری بلند و قدرتمند. آن ها 15 سال فوق العاده داشته اند.
در 32 سالگی بازنشسته شدم چون فیزیک بدنی رونالدو را نداشتم
سرمربیگری پیرلو؟ او درون زمین هم یک سرمربی بود، چرا حالا نباید روی نیمکت یوونتوس بنشیند؟ فکر می کنم او با فلسفه خوبی کارش را شروع کرده و همیشه به دنبال نمایش خوب و گلزنی است. زمان دادن و نحوه مدیریت خیلی مهم است. این که یوونتوس بازیکنی چون رونالدو دارد، فوق العاده است. بدن رونالدو مثل هیولا است، ذهنیتش فوق العاده است و این چیزها باعث می شود او در 36 سالگی در بالاترین سطح بازی کند. من در 32 سالگی بازنشسته شدم چون فیزیک رونالدو را نداشتم. من مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشتم، سپس فاجعه هیسل رخ داد و خسته شده بودم. بارسلونا مرا به شدت می خواست اما خانواده ام باید کل زندگی شان را تغییر می دادند و این ایده را دوست نداشتم اما رونالدو این کار را انجام داد.
دوست دارم یوونتوس همچنان قهرمان سری آ شود اما عاشقان فوتبال ایتالیا این را نمی خواهند
سلطه یوونتوس بر سری آ را دوست دارم؟ بله، چون یوونتوس را خیلی دوست دارم اما وقتی عاشق کل فوتبال ایتالیا باشید، ترجیح می دهید سایر تیم ها هم قهرمان شوند. دیبالا؟ او را خیلی دوست دارم. او شبیه بازیکنانی چون مارادونا، سیووری و نیمار است. شاید استعداد دیبالا کم تر از آن ها باشد، او رونالدو یا مسی نیست اما یک بازیکن پست 10 تواناست که به عنوان مهاجم بازی می کند. یوونتوس وسواس قهرمانی در اروپا را دارد؟ یوونتوس اخیرا توانسته به فینال برسد اما رئال مادرید و بارسلونا قدرتمندتر بودند. در لیگ، بهترین تیم قهرمان می شود اما در جام، اوضاع متفاوت است. در دیدار برابر پورتو، یوونتوس مدعی صعود است اما بازی خیلی سختی در پیش دارد.

برچسب‌ها: میشل پلاتینی یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 Juventusfc1399/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi