خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

رونالدو نازاریو: اینتر قهرمان شود، تعجب نمی‌کنم

رونالدو نازاریو: اینتر قهرمان شود، تعجب نمی‌کنم
رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل ضمن تمجید از میلان، زلاتان ابراهیموویچ و اشرف حکیمی، درباره کریستیانو رونالدو، پیرلو، کونته و رقابت برای قهرمانی در سری A ایتالیا هم صحبت کرد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
رونالدو نازاریو در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در حمایت از سرمربی تیم فوتبال اینتر که به انتخاب ها و تعویض هایی او انتقادهایی وارد است، گفت:
من هرگز از کونته انتقاد نکرده ام اما اشخاص دیگری این کار را می کنند و این را بر اساس برخی از پیام هایی که هر از گاهی دریافت می کنم، قضاوت می کنم. می دانم که هواداران همیشه تعویض های کونته را دوست ندارند، اما گاهی اوقات نیازهایی وجود دارد که مردم از بیرون نمی بینند. این سرنوشت مربیان است، درست همان چیزی که برای آندره آ پیرلو یوونتوس دارد رخ می دهد و هواداران می گویند او تجربه لازم را ندارد.
رونالدو نازاریو افزود:
بازی پیرلو را از نزدیک در زمین دیده ام. او انسان فوق العاده باهوشی است و قطعاً حالا به عنوان مربی، تیمش ساده بازی نخواهد کرد و بازیکنانش باید از او پیروی کنند. آندره آ نیاز به زمان دارد، اما اگر مدیران یوونتوس به او فرصت سرمربیگری در یوونتوس را داده اند، باید صبور باشند چون قرار نیست یک روزه همه چیز تغییر کند.
رونالدو نازاریو مهاجم پیشین تیم های اینتر و میلان همچنین با اشاره به تقابل امشب تیم های اینتر و یوونتوس در هفته هجدهم سری A ایتالیا اظهار داشت:
بازی فردا برای کورس قهرمانی، تعیین کننده نخواهد بود. پیروزی در این دیدار باعث تقویت اعتماد به نفس تیم برنده می شود اما میلان را نباید از کورس قهرمانی کنار گذاشت.

برچسب‌ها: اشرف حکیمی اروپا مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

181 ♛fc Babol♛1399/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi