خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

تفاوت اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس با کنفدراسیون

تفاوت اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس با کنفدراسیون
تفاوت اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس با کنفدراسیون فوتبال آسیا علت تفاوت محرومیت ادینسون کاوانی با عیسی آل کثیر :
هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که در ماجرای محرومیت عیسی آل کثیر نسبت به او نوعی ظلم صورت گرفته چرا که وی شایسته محرومیت شش ماه نبوده است.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
روز گذشته ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد از سوی فدراسیون فوتبال انگلستان محروم و جریمه شد. او پس از بازی با ساوتهمپتون که با دبل او خاتمه یافت، در یک استوری اینستاگرامی برای تشکر از دوستش نوشته بود:
Gracias negrito – ممنون [دوست] سیاه
. این عبارت از نظر کاوانی و باشگاه منچستریونایتد یک «پیام دوستانه» بود که در آمریکای جنوبی رایج است اما فدراسیون فوتبال انگلستان آن را نژادپرستانه خواند.
محرومیت ادینسون کاوانی به دلایل نژادپرستانه، در فضای فوتبال ایران نیز بازتاب گسترده ای داشت. دو ماه عیسی آل کثیر مهاجم جدید سرخپوشان به دلیل خوشحالی گل جنجالی اش پس از بازی با پاختاکور ازبکستان، از سوی کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت شش ماهه از حضور در میادین ورزشی و پرداخت ۱۰ هزار دلار آمریکا به عنوان جریمه محکوم شد.
حالا پرسش اصلی طرفداران پرسپولیس این است که چرا ادینسون کاوانی تنها سه جلسه محروم شده و عیسی آل کثیر شش ماه (حدود ۲۰ بازی)؟ ابتدا باید توجه کرد که ادینسون کاوانی به پرداخت ۱۰۰ هزار پوند جریمه مالی نیز محکوم شده که این رقم ۱۱ برابر جریمه ای است که مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس باید بپردازد؛ هرچند که این رقم تنها نیمی از حقوق هفتگی این مهاجم است و جریمه مهاجم پرسپولیس نیمی از حقوق ماهانه او.
با این حال علت تفاوت تعداد جلسات محرومیت کاوانی با آل کثیر در تفاوت اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس با ...

برچسب‌ها: عیسی آل کثیر قوانین کنفدراسیون آسیا محرومیت ادینسون کاوانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

139 شیـاطیـن سرخ1399/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi