خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مدافع منچستریونایتد در حال مذاکرده با باشگاه دیگری است

مدافع منچستریونایتد در حال مذاکرده با باشگاه دیگری است
مدافع هلندی منچستریونایتد، تیم را به صورت دائمی ترک خواهد کرد.

علی رغم داستان هایی که در این چند روز Manchester Evening News مطرح کرده است، انتقال تیموتی فوسو منساه به بایر لورکوزن، در رسانه های آلمانی مورد توجه نبوده است.

حالا Kicker جریان را کاملا چرخانده و گزارش داده است که آنها اخبار رسانه های انگلیس را پوشش دهی میکنند. آنها چندی قبل اعلام کرده بودند که مدافع ۲۳ ساله منچستریونایتد نزدیک به پیوستن به باشگاه بوندس لیگایی میباشد.

انتقالی که به نظر میرسد در همین ماه اتفاق بیفتد، به مراحل بسیار پیشرفته خود رسیده و فوسو منساه به دنبال این است که در زمانی کوتاه یا متوسط به میزان دقایق بازی مورد نظر خود برسد.
لارس بندر مدافع بایر لورکوزن که از سال ۲۰۰۹ در این تیم آلمانی حضور دارد، با وجود اینکه در پایان این فصل تنها ۳۱ سال سن دارد، خود را بازنشسته خواهد کرد. بنابراین خرید مدافع هلندی منچستریونایتد، بخشی از برنامه آنها برای خداحافظی بالقوه بندر است، اگرچه انتظار میرود که فوسو منساه در این فصل هم برای این باشگاه آلمانی به میدان برود.

بعد از تکمیل انتقال، احتمالا بایر لورکوزن برای ترکیب جدید خود پایه ریزی میکند و سپس در فصل ۲۰۲۱/۲۲ به او نقشی بزرگ تر خواهد داد.

هیچ اشاره ای به بند بازخرید از سوی منچستریونایتد نشده است.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد شیاطین سرخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 شیـاطیـن سرخ1399/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi