خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,356

رضا قوچان نژاد دوباره به پرسپولیس نزدیک شد

رضا قوچان نژاد دوباره به پرسپولیس نزدیک شد
رضا قوچان‌نژاد شرایط مناسبی را در تیم فوتبال زووله هلند سپری نمی‌کند و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد. گرافشاپ، ویلم و هراکلس که تیم‌هایی معمولی در لیگ هلند هستند از مشتریان جدی جذب گوچی هستند و احتمالاً باشگاه‌های ایرانی هم دوباره بخت خود را برای شکار این مهاجم گلزن امتحان خواهند کرد.
با توجه به اینکه پیشتر قوچان نژاد برای جدایی از زوله مجبور بود مبلغی را به عنوان فسخ قراردادش و دریافت رضایتنامه به زوله بپردازد، در نقل و انتقالات زمستانی مجبور نیست این مبلغ به باشگاه زوله پرداخت شود و طبق قوانین فیفا، او شش ماه قبل از پایان قراردادش بازیکن آزاد مجسوب می شود و قادر است آزادانه با باشگاههای خواهانش مذاکره کند.
از آنجایی که باشگاه پرسپولیس در چند فصل گذشته به شدت به دنبال جذب گوچی بوده و نبود عیسی آل کثیر نیز بر روی کیفیت خط حمله پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته، به نظر می رسد اینبار شانس پرسپولیسی شدن قوچان نژاد بیشتر از گذشته است و شاید رضا هم بدش نیاید حداقل برای یک نیم فصل هم که شده در پرسپولیس بازی کرده و پس از آن دوباره در تابستان به فکر ترانسر به یک تیم اروپایی باشد چرا که با بازگشت عیسی آل کثیر در بهار ۱۴۰۰، بسیاری از مشکلات خط حمله پرسپولیس برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس رضا قوچان نژاد نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 Alitaktaz1399/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi