خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

یکی از راه های ماندگار کردن مسی در بارسلونا

یکی از راه های ماندگار کردن مسی در بارسلونا
بارتومئو که در تابستان مدیریت بارسا را برعهده داشت، بیش از یک ماه است که از سمت خود استعفا داده است و هنوز مدیر جدیدی برای باشگاه بارسلونا انتخاب نشده است و باید دید که در انتخابات پیش روی باشگاه بارسلونا چه اتفاقاتی می‌افتد، اما ویکتور فونت که یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا است، چندی پیش ابراز امیدواری کرده بود که مسی در بارسا ماندگار شود و به نوعی از آوردن ژاوی به بارسا به عنوان سرمربی، به عنوان کلیدی برای ماندگار کردن مسی یاد کرده بود.

لیونل مسی در تابستان گذشته تصمیم داشت تا از بارسلونا جدا شده و راهی باشگاه دیگری شود اما در نهایت با انتقادات تندی که روانه مدیریت بارسلونا کرد در این باشگاه ماند و از تصمیمش مبنی بر جدایی صرف نظر کرد. مسی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و گمانه‌زنی های زیادی وجود دارد که او می‌خواهد در تابستان آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود.

اکنون به نظر می‌رسد که آمدن ژاوی به بارسلونا به جای رونالد کومان بتواند برای نگه داشتن مسی در بارسلونا حرکت جالب توجهی باشد که مدیر آینده بارسلونا، هر کس که باشد، ممکن است در دستور کار قرار دهد. ژاوی در حال حاضر سرمربی باشگاه السد قطر است و باید دید که شرایط برای مدیریت باشگاه بارسلونا و رونالد کومان به چه شکل پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها: ژاوی بارسلونا مسی السد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

127 Fc Tizhoooshan1399/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi