خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

نگاهی به ضرر های فروش سوارز برای بارسلونا

نگاهی به ضرر های فروش سوارز برای بارسلونا
پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، لوئیس سوارز که یکی از بازیکنان اصلی بارسلونا در فصول گذشته بود، از این تیم جدا شد. برای تیمی مثل بارسا که از زمان شیوع بیماری کرونا از نظر مالی ضرر کرده بود و برای جبران هزینه هایش به بودجه نیاز داشت، فروش این بازیکن با قیمتی پایین نتوانست آنطور که باید و شاید درآمد زایی کند. این معامله نشان دهنده یک تجارت بد برای بلوگرانا بود.

بارسلونا به دلیل دستمزد بالایی که برخی بازیکنان داشتند، به دنبال خلاص شدن از پرداخت هزینه برای آن ها بود، حتی اگر این کار به معنای فروش ارزان آن‌ها باشد. چیزی که برای باشگاه ایده آل نبود هر چند که علت اصلی جدایی سوارز از بارسلونا، تماسی بود که کومان با او گرفته بود و گفته بود که دیگر او جایی در بارسا ندارد.

از طرفی لوئیس سوارز می‌توانست گل های زیادی در بارسلونا به ثمر برساند، سوارز و مسی با هم هماهنگ بودند و حضور آن ها می‌توانست کمک زیادی به بارسلونا بکند. مهاجم اروگوئه‌ای دوست صمیمی لیونل مسی بود و جدایی او خشم فوق ستاره آرژانتینی را بر انگیخت و این قضیه روی رابطه مسی با سران بارسلونا تاثیری منفی گذاشت.

اکنون سوارز یکی از بهترین گلزن های لالیگاست و عملکرد خوبی در اتلتیکو مادرید دارد، مسئله‌ای که بیان کننده‌ی یکی دیگر از ضرر های بارسلونا و در واقع اصلی ترینِ آن‌هاست.

برچسب‌ها: بارسلونا سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

96 Fc Tizhoooshan1399/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi