خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: انتظار گلزنی دیبالا را داشتم

پیرلو: انتظار گلزنی دیبالا را داشتم
رمربی یوونتوس گفت با باشگاه در مورد موقعیت ها و نیازها در پنجره نقل و انتقالات صحبت کرده و امیدوار است در چند روز آینده این باشگاه بازیکن خوبی جذب کند.

یوونتوس توانست با درخشش کریستیانو رونالدو در هفته پانزدهم رقابت های سری آ با نتیجه 4-1 اودینزه را شکست دهد. آندره آ پیرلو پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

این بهترین نمایش یوونتوس نبود زیرا بعد از یک شکست بد مقابل فیورنتینا به این بازی آمدیم و بنابراین کمی مضطرب بازی را آغاز کردیم؛ مخصوصا وقتی مهاجمان آنها به سمت ما می دویدند. با این پیروزی، اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردیم. از نگرش تیم در ابتدای بازی راضی نبودم زیرا هنوز ترس شکست مقابل فیورنتینا احساس می شد و زمان بندی حرکات، مخصوصا در کناره ها خوب نبود. می دانستیم اودینزه عقب می کشد، ضد حمله می زند و منتظر اشتباهات ما می ماند اما با یارگیری پیشگیرانه مطمئن شدیم که این کار را انجام ندهند.
بعد از پایان بازی، پیرلو دیبالا را در آغوش گرفت:

ما به دیبالا نیاز داریم و او هم به ما نیاز دارد. او در طول هفته در تمرینات خیلی خوب کار کرد. می توان گفت در این بازی در شرایط بدنی بهتری بود و او را تا پایان در زمین نگه داشتیم زیرا امیدوار بودیم گل بزند.
کیه زا هم امشب گل زد و هر چه از زمان بازی گذشت، بهتر شد:

وقتی ما دفاع می کنیم، او باید بیشتر در مرکز باشد اما وقتی دیبالا در مرکز است، کیه زا از کناره ها حرکت می کند و برای هافبک ها فضا ایجاد می کند تا جلو بیایند.
رمزی یک گل زد اما به دلیل خطای هند مردود اعلام شد:

وقتی آرون در فرم خوبی باشد، بازیکن بسیار مهمی است. او باهوش است و می داند در زمین در چه نقطه ای حاضر باشد. متاسفانه او در سال های اخیر مشکلات بدنی زیادی داشته و بین بازی ها استراحت زیادی کرده است. باید ببینیم شرایط آلوارو موراتا چگونه خواهد بود که آیا می تواند چهارشنبه بازی کند یا خیر اما شک دارم بتواند بازی کند.
از پیرلو سوال شد بعد از شکست مقابل فیورنتینا چه برخوردی با بازیکنان داشته است:

ما با هم صحبت کردیم. من صحبت کردم و بازیکنان هم صحبت کردند. در مورد ایمان داشتن به کارهایی که هر روز در تمرینات انجام می دهیم، صحبت کردیم که باید با انگیزه و اراده همراه باشد.
آلوارو موراتا جانشین واقعی در زمین ندارد و از پیرلو سوال شد در ژانویه برای تقویت یوونتوس چه کاری انجام می شود:

پنجره نقل و انتقالات فردا باز می شود. ما با باشگاه قبلا در این مورد صحبت کرده ایم که چه نیازهایی داریم و چه موقعیت هایی در بازار وجود دارد. امیدواریم طی چند روز آینده کارهایی در بازار انجام دهیم.
آیا پیرلو خواهان جذب اولویه ژیرو از چلسی است؟

او برای ما مفید خواهد بود!
میلان در صدر جدول حضور دارد و چهارشنبه یوونتوس با این تیم بازی خواهد کرد. دیداری که به نوعی تعیین کننده خواهد بود:

من فصل گذشته به دیدن استفانو پیولی رفتم و بعضی از جلسات تمرینی او را دیدم زیرا به عنوان یک مربی او را تحسین می کنم و کنجکاو بودم تا ببینم در تمرینات چه کاری انجام می دهد. او حالا حاصل کار خود را درو می کند.

برچسب‌ها: آندرا پیرلو یوونتوس میلان دیبالا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

70 Juventusfc1399/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi