خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

گزارش: تولد دوباره میخیتاریان در رم

گزارش: تولد دوباره میخیتاریان در رم
هنریک میخیتاریان، بازیکن ملی پوش ارمنستان، نه در یونایتد و نه در آرسنال نتوانست موفق شود اما اکنون تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی آاس رم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در سال 2019 با خوشحالی میخیتاریان را با قراردادی قرضی به رم فرستاد. توپچی ها می خواستند او را از لیست حقوق‌‌شان خارج کنند و هواداران آرسنال مشتاق بودند تا هر چه زودتر از شر این بازیکن خلاص شوند. دوران بازی میخیتاریان در آرسنال را می توان ناامیدکننده توصیف کرد.

هر چند استعداد و توانایی میخیتاریان همچنان سر جایش بود. موضوعی که ادین ژیکو، مهاجم تیم رم، تنها چند روز پس از حضور میخیتاریان در رم، دریافت. میخیتاریان در بازی تیم ملی ارمنستان برابر بوسنی در سال 2019 توانست دو گل برای ارمنستان بزند و یک پاس گل نیز داد.
ژکو پس از بازی به میخیتاریان گفت: "دوست من حالا نوبت گلزنی در رم است!"

تنها چند هفته بعد میخیتاریان در اولین بازی خود برای رم توانست در پیروزی 4-2 رم برابر ساسولو یک گل بزند. عملکرد میخیتاریان در رم آن قدر خوب بود که به رغم دو مصدومیت، تیم رم برای یک سال دیگر نیز قرارداد او را تمدید کند.

در فصل جدید میخیتاریان بالاخره تبدیل به همان بازیکنی شد که همه از زمان آخرین فصل بازی او در دورتموند به خاطر داشتند، فصلی 16-2015 که او موفق شد در 52 بازی برای دورتموند 23 گل و 26 پاس گل به نام خود ثبت کند.

پس از پاس گلی که میخیتاریان در دقیقه 17 بازی رم برابر اینترمیلان در هفته گذشته به پلگرینی داد، مرکز تحلیل آمار فوتبال اعلام کرد تنها بازیکن دیگری که در یکی از پنج لیگ مطرح اروپا توپ می زند و مانند میخیتاریان حداقل هشت گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده، هری کین، کاپیتان تاتنهام،
در منچستریونایتد و آرسنال هیچکس به بدی از میخیتاریان یاد نمی کند و عدم موفقیت او در این دو تیم را می توان در این جمله خلاصه کرد: بازیکن مناسب و سرمربی اشتباه.
میخیتاریان راجع به دوران حضورش در منچستریونایتد زیر نظر ژوزه مورینیو گفت: "مورینیو یک برنده ذاتی بود و می خواست که تو هم برنده شوی، پس هر کاری که به تو می گفت را انجام می دادی. اما برای هر کسی سخت بود. تفاوت‌ها و اختلاف نظرهایی وجود داشت، اما اینها روی تلاس زیاد و کار سخت ما و سه قهرمانی که کسب کردیم تاثیری نداشت."
در رم میخیتاریان این شانس را داشت تا زیر نظر پائولو فونسکا کار کند، سرمربی که از مورینیو و امری بیشتر به حمله و فوتبال تهاجمی اعتقاد دارد و در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود در کسوت سرمربی رم گفت که به هر قیمتی قصد دارد فوتبال تهاجمی بازی کند.

سرمربی رم حالا آزادی عملی که میخیتاریان می خواست را به او داده و این بازیکن 31 ساله بار دیگر در ترکیب این تیم شکوفا شده.

این فصل میخیتاریان توانسته در ترکیب رم 8 گل بزند و 8 پاس گل نیز به نام خود ثبت کند. آماری که از آمار او در یونایتد بالاتر است و با آمارش در آرسنال برابری می کند.

برچسب‌ها: هنریک میختاریان آس رم رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

175 مَلوان1399/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi