خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

غیبت مدافع لیورپول در دربی انگلیس برابر یونایتد

غیبت مدافع لیورپول در دربی انگلیس برابر یونایتد
منچستریونایتد و لیورپول هفته آینده دو بار برابر هم به میدان خواهند رفت. ابتدا در لیگ برتر و سپس در جام حذفی. لیورپول که حالا صدر جدول لیگ برتر را از دست رفته و در اختیار یونایتد می‌بیند، باید بدون جوئل ماتیپ مدافع خود به مصاف دشمن دیرینه برود.

این بازیکن که در بازی برابر وست برومویچ مصدوم شد، در روزهای اخیر فیزیوتراپی کرده ولی نمی تواند به دیدار برابر یونایتد برسد. این در حالی است که جو گومز و ویرژیل فان دایک نیز هر دو مصدوم هستند تا دست یورگن کلوپ برای چینش بازیکنانش در خط دفاع بسته باشد.

با این شرایط فابینیو برزیلی باید در پست غیرتخصصی خود در خط دفاع به میدان برود و در کنار او بازیکنان جوان تیم نیز هستند که می توانند در این دیدار برابر یونایتد به میدان بروند.

لیورپول بعد از شکست برابر ساوتهمپتون توانست در جام حذفی استون ویلا را شکست دهد و اکنون برای پس گرفتن صدر جدول لیگ برتر باید در ورزشگاه آنفیلد منچستریونایتد را شکست دهد.

برچسب‌ها: لیور مدافع

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

121 Dark Bellamy1399/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi