خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,226

42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید

42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید
رئال مادرید که این هفته ها روی دور پیروزی قرار دارد، چهارشنبه شب به وقت اسپانیا در زمین الچه به میدان خواهد رفت. تعطیلات کریمس امسال کوتاه تر از همیشه بود و از دیروز تمرینات این تیم از سر گرفته شد.

الچه تیم تازه صعود کرده به لالیگا در رده 16 قرار دارد و 42 سال است در زمین خود نتوانسته بر رئال مادرید پیروز شود. آخرین پیروزی این تیم بر رئال به 5 مارس 1978 بر می گردد که توانست 3-1 پیروز شود.

روکه اولسن سرمربی الچه بود و هدایت رئال را میلیان میلیانیچ بر عهده داشت. آنتون، تروبیانی و فلیکس برای میزبان گلزنی کردند و تک گل رئال را نیز ینسن به ثمر رساند. جالب اینکه رئال در پایان فصل 78-1977 قهرمان لالیگا شد و الچه به دسته دوم سقوط کرد. پس از آن دو تیم 4 بار دیگر به مصاف هم رفتند که هر 4 بار برد از آن رئال بود.
در مجموع دو تیم 21 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل کار 9 پیروزی برای رئال، شش برد برای الچه و شش تساوی است. رئال 26 گل زده و 19 گل نیز دریافت کرده است. آخرین بازی دو تیم به فصل 15-2014 بر می گردد که رئال در زمین الچه 0-2 با گل های نیمه دوم کریم بنزما و کریس رونالدو برنده شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید الچه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi