خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

دهمین اسکودتوی متوالی به دست نمی اید مگر...

دهمین اسکودتوی متوالی به دست نمی اید مگر...
کیه لینی، بوفون همچنین بونوچی و البته همین پیرلو، به خوبی یادتان هست که یوونتوس چه فصلی را به بدترین شکل ممکن شروع کرد؟ مطمئنا یادتان هست، سال 2015 تعدادی از شکست ها در کنار ترس و ابهام از نتیجه نهایی صف کشیده بودند تا همه چیز را نابود کنند و البته مانند همیشه بدخواهان که تاکید داشتند یووه نمی تواند خواسته ها و رویاهای این سال خود را به سرانجامی دلخواه برساند. اما مکس الگری می دانست چه می خواهد، او به خوبی با صبر و آرامش تصمیم به سرگیری اهداف اش کرد. خیلی زود همان اندیشه ها و رویاهایی که مجموعه بیانکونری در سر داشت به حقیقت نزدیک شد و او مسیر تازه را با گره زدن به راه گذشته و آینده پیش برد و موفق شد.

اما راز موفقیت او و گروهی که تحت هدایت او بودند چه چیزی بود؟ او فهمیده بود که باز کردن این گره ناخوشایند و پیچیده تنها یک راه دارد و آن درک موقعیت در کنار تمرکز برای رسیدن به هدف است و آن تنها با پیروزی ممکن خواهد بود.

همه چیز با پیروزی امکان پذیر میشد و مکس و شاگردانش خیلی روشن و شفاف تصمیم گرفتن با ذهنیتی کاملا تغییر کرده نسبت به ماه های تلخ گذشته، راهی میدان شوند، خیلی زود ضعف ها به قدرت و ناکامی ها به پیروزی تبدیل شد و چرخش روزگار به کام بیانکونری شد.

اما حالا همه چیز نسبت به آن دوران فرق دارد، این تیم در هاله های از ابهامات نگرشی و ذهنی قرار گرفته، در دیداری بی نظیر و باشکوه ظاهر می شود و بازی دیگری را به بدترین شکل ممکن به پایان میرساند. هر از گاهی تیمی از هم گسیخته و بی برنامه و در مواقعی با برنامه و باانگیزه ظاهر میشود، این هیچ نشانی از تیمی بابرنامه با سیستمی متمرکز و نگرشی شفاف ندارد، گویی سردرگمی های فصل گذشته در لایه لایه یوونتوس پیرلو جا خوش کرده و تبدیل به نوعی عادت و فرار از حس مسولیت شده، میل پیروزی و سلطه جویی و صدر نشینی در نگاه هیچ یک از بازیکنان یووه نیست و این یعنی مرگ شکوه بیانکونری و اگر پیرلو و تیم اش در اندک روزهای تعطیلات قادر به بازیابی درستی نباشند و نتوانند درک درستی از شرایط کنونی شان داشته باشند و توان تمرکز بر روی هدف را کاملا از دست دهند و ندانند که چه می خواهند و با ذهنیتی آشفته بار دیگر رقابت ها را از سر گیرند، نمی توان به دهمین اسکودتوی متوالی دلخوش بود، هر چند که فوتبال همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و این زیبایی فوتبال است و بر همین باور می توان امید داشت که یوونتوس با یک تغییر نگرش و تزریق دوباره خواسته پیروزی و بازگشت روحیه جاه طلبی که خاص دی ان ای یوونتوس است، سال جدید میلادی را با بهترین فرم ممکن شروع و در انتهای فصل دهمین اسکودتوی متوالی را بالای سر می برد.

برچسب‌ها: یوونتوس اسکودتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

92 Juventusfc1399/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi