خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

یوواخیم لوو: کاش هانسی فلیک بهترین مربی سال می شد

یوواخیم لوو: کاش هانسی فلیک بهترین مربی سال می شد
دیشب مراسم بهترین های سال 2020 برگزار شد و یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لورپول بالاتر از هانسی فلیک موفق شد عنوان بهترین سرمربی سال را از آن خود کند. یوواخیم لوو که در گذشته هانسی فلیک را در کادر فنی تیم ملی آلمان و به عنوان دستیار در اختیار دادشت، مدعی شد امیدوار بوده او این جایزه را کسب کند، اما به یورگن کلوپ نیز تبریک می گوید.

یوواخیم لوو گفت: "یورگن کلوپ و هانسی فلیک هر دو سرمربی هایی ویژه و خاص هستند. از نظر من تصادفی و شانسی نیست که رابرت لواندوفسکی که به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شده، زیرا او توانایی های خود را زیر نظر این دو سرمربی نشان داده و این روند ادامه خواهد داشت. از نظر من لواندوفسکی تجسم مهاجم کامل است.
به یورگن کلوپ تبریک می گویم و او یک مربی استثنایی است، اما من دوست داشتم هانسی فلیک این بار جایزه را بگیرد. او یک فصل باورنکردنی را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشته و موفقیت هایس بی سابقه ای کسب کرد. با توجه به سابقه همکاری من و فلیک در گذشته کنار هم، من احترام فراوانی برای او قائل هستم.

همچنین من از انتخاب مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان سال 2020 جهان نیز خوشحالم و می خواهم از طرف فدراسیون فوتبال و تیم ملی آلمان به او تبریک بگویم. این جایزه مورد آن است که کاپیتان ما همچنان بهترین است."

برچسب‌ها: آلمان لو یورگن کلوپ هانسی فلیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

121 ارتش_تک_نفره1399/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi