خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,146

کاسیمیرو: پنالتی؟ از زیدان یاد بگیرید

کاسیمیرو: پنالتی؟ از زیدان یاد بگیرید
رئال مادرید امشب در یک بازی نفسگیر و حساس توانست با دو گل گرانادا را شکست دهد تا با خیالی راحت راهی کریسمس شود کهکشانی ها با دو بازی بیشتر از اتلتیکو و با امتیاز برابر در رده دوم قرار دارند. این ششمین برد متوالی رئال بود.

کاسیمیرو امشب ستاره رئال بود و با زدن گل اول فشار را از روی هم تیمی هایش برداشت. او روی سانتر آسنسیو و با ضربه سری زیبا توانست گلزنی کند ستاره برزیلی در پایان بازی گفت:« ما به چیزی جز پیروزی و ادامه این روند موفقیت آمیز فکر نمی کنیم. حالا سه روز استراحت می کنیم و سپس بازی بعدی. از لالیگا بازی های زیادی مانده و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.»

کاسیمیرو ادامه داد:« فصل را خوب شروع نکردیم چون پیش فصل به دلیل کمبود وقت مثل همیشه نبود. هر تیمی در چنین شرایطی ممکن است مقطعی دچار افت شود ولی حالا به روند طبیعی برگشته ایم. به خاطر گلزنی خوشحالم و می دانم که مربی هم خوشحال است. زیدان همیشه از هافبک ها می خواهد در محوطه جریمه حاضر باشند تا اگر موقعیت حاصل شود گلزنی کنند. او به من می گوید که ضربات سرم قدرتمند است و از این فاکتور استفاده کنم.»برخورد دقیقه 45 با مهاجم گرانادا که پنالتی اعلام نشد:« اگر وی ای آر هم پنالتی اعلام نکرد، پس یعنی پنالتی نبوده است. فوتبال بازی برخوردهاست. ما هرگز در مورد داوری ها حرف نمی زنیم. زیدان از این حیث الگوی همه است چرا که وارد مبحث داوری نمی شود.»

برچسب‌ها: رئال مادرید کاسیمیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi