خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

سوال روز؛ چرا نصیرزاده ویلموتس را برای منصوریان مثال زد؟

سوال روز؛ چرا نصیرزاده ویلموتس را برای منصوریان مثال زد؟
پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی تراکتور درباره دلیل نتیجه نگرفتن منصوریان در این تیم ادعای قابل توجهی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در بخشی از صحبتهای امروزش اعلام کرده یکی از دلایلی که منصوریان در تراکتور موفق نشد، استفاده او از سیستم سه دفاعه بوده است.

نصیرزاده گفته است: به منصوریان درباره مسائل فنی تیم که متخصص نیستم گفتم تیمت با سه دفاع بازی می کند که این موضوع سبب اخراج لوکا بوناچیچ و جان توشاک از ایران و نتیجه نگرفتن ویلموتس شده و کتاب هایی که درباره استفاده از این سیستم مطالعه می کنی با بازیکن ایرانی منطبق نیست.

نکته عجیب صحبتهای نصیرزاده، بخشی است که او گفته ویلموتس هم به خاطر استفاده از سیستم سه دفاعه نتیجه نگرفته است. معاون ورزشی تراکتور در شرایطی چنین ادعایی را مطرح کرده که سرمربی سابق تیم ملی، در هر 6 بازی که روی نیمکت تیم ملی نشست، تیمش را با 4 دفاع به مصاف حریفانش فرستاد و معلوم نیست نصیرزاده چرا از ویلموتس برای منصوریان مثال زده است.

برچسب‌ها: نصیرزاده ویلموتس تراکتور منصوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

139 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi