خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

درها به روی انتقال مدافع پرتغالی به لیورپول بسته است

درها به روی انتقال مدافع پرتغالی به لیورپول بسته است
خبرگزاری فوتبالی - اسپورتینگ پرتغال مانع از جدایی یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا شد. نونو مندس قراردادش را با تیم لیسبونی تا سال 2025 تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش به 70 میلیون یورو رسید. در هفته های اخیر شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید و لیورپول به خرید این دفاع چپ جوان مطرح شده بود اما حالا انتقال وی تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع چپ 18 ساله در پیامی از تمدید قرارداد با اسپورتینگ و ماندنی شدن در ورزشگاه ژوزه آلوالده ابراز خرسندی کرد:" خیلی خوشحالم. حس بی نظیری است که توانستم قراردادم را با اسپورتینگ تمدید کنم. همیشه در خدمت هستم تا به تیم کمک کنم و این همان کاری است که انجام می دهم."

نونو مندس از سال 2011 وارد اسپورتینگ شد که در آن زمان فقط 9 سال سن داشت. این بازیکن که به گفته خودش حضور در تیم بزرگسالان اسپورتینگ را یک رویا می داند، در تیم زیر 21 سال پرتغال عضویت شده و در ماه ژوئن اولین بازی خود را در لیگ پرتغال انجام داد که به دومین بازیکن جوان تاریخ اسپورتینگ پس از کریستیانو رونالدو تبدیل شد. مندس گفت که فرصت تمدید قرارداد را نمی توانسته رد کند :" همیشه این برایم یک رویا بود. حالا در این جا هستم و همه تلاشم را می کنم تا به تیم کمک کنم و همچنان در کنار این ستارگان بازی کنم."

برچسب‌ها: لیورپول نونو مندس رئال مادرید اسپورتینگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

206 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi