خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,390

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید
مک منه‌من اسطوره لیورپول می‌گوید از اینکه روبرتو فیرمینو با دبل در بازی دیروز مقابل پلاس موفق شد منتقدین خود را ساکت کند بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول که مدتی بود با انتقاداتی مواجه شده بود در جریان پیروزی 7-0 لیورپول بر کریستال پالاس دو گل برای تیمش زد و یکی از ستاره‌های این بازی بود. استیو مک منه‌من اسطوره لیورپول می‌گوید فیرمینو با درخشش در این بازی منتقدینش را ثابت کرد. مک منه‌من همچنین می‌گوید منتقدین با ایرادگیری‌های قبلی‌شان از فیرمینو کاملاً در اشتباه بودند.

البته جایگاه فیرمینو در ترکیب فیکس یورگن کلوپ از زمان پیوستن دیوگو ژوتا در ماه سپتامبر با تهدید مواجه شده است. ژوتا در 17 بازی اولش برای قرمزها 9 گل به ثمر رساند و تا هفته پیش که از ناحیه زانو مصدوم شد به نظر می رسید موفق شده فیرمینو را به حاشیه براند. اما فیرمینو در این یک هفته با گلزنی در بازی مهم مقابل تاتنهام و حالا دبل در مقابل پالاس بار دیگر ثابت کرد چه مهاجم درخشانی است.

استیو مک منه‌من در صحبتهای خود درباره او گفت: " صحبتهایی که درباره فیرمینو می‌شد انتقاد نبود بلکه زیر سوال بردن توان و کیفیت او بود. عملاً می‌گفتند او نباید فیکس لیورپول باشد. بله شکی نیست که دیوگو ژوتا در شروع کارش در لیورپول خیره‌کننده ظاهر شد اما بعضی‌ها فیرمینو را کلاً حذف شده می‌دانستند و می‌گفتند دیگر باید کنار گذاشته شود".

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " ولی فیرمینو با یک گل تماشایی مقابل تاتنهام برگشت و در مقابل پالاس هم استثنایی بود. تنها چیزی که فیرمینو را مهم می‌کند گلهای او نیست بلکه فیرمینو با بازی درخشانش روی عملکرد کلی تیم تاثیر می‌گذارد".

برچسب‌ها: فیرمینو لیورپول استیو مک منه‌من

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

110 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi