خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

واکنش مورینیو به اهدای جایزه فیفا به کلوپ: بیچاره فلیک!

واکنش مورینیو به اهدای جایزه فیفا به کلوپ: بیچاره فلیک!
ژوزه مورینیو می‌گوید تنها شانس هانسی فلیک برای دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا در آینده این است که بایرن مونیخ رقابت جدیدی را برای فتح کردن پیدا کند.

فلیک فصل گذشته بایرن را به قهرمانی بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان رساند و در عین حال سوپرکاپ آلمان و اروپا را نیز فتح کرد. بنابراین وقتی روز پنجشنبه یورگن کلوپ به جای او برنده جایزه بهترین مربی سال فیفا شد بسیاری از این این انتخاب تعجب کردند. کلوپ فصل گذشته لیورپول را به اولین جام قهرمانی لیگ برتر پس از 30 سال رساند اما خودش نیز اعلام کرد که از این انتخاب شگفت‌زده شده است. مورینیو در پاسخ به سوالی درباره این انتخاب با خنده گفت: " فکر می‌کنم تنها شانس هانسی فلیک برای دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا در آینده این است که بایرن مونیخ رقابت جدیدی را برای فتح کردن پیدا کند. بنابراین شاید اگر 7 جام در یک فصل به دست آورد بتواند این جایزه را از آن خود کند چرا که امسال فقط 5 قهرمانی به دست آورد. بنابراین فکر کنم تنها راه فلیک بیچاره این است که دو یا سه جام دیگر برای کسب کردن پیدا کند. "

برچسب‌ها: کلوپ مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi