خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

خودداری تیاگو از اعلام تاریخ بازگشت به میادین

خودداری تیاگو از اعلام تاریخ بازگشت به میادین
تیاگو آلکانتارا از اعلام تاریخ بازگشتش به میادین برای لیورپول خودداری کرد و این در حالی است که او حدود دو ماه است به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به میدان نرفته است
، این بازیساز نیز در کنار ویرجیل فن دایک در جریان دیدار برابر اورتون دچار مصدومیت شد. او پس از تساوی 2 - 2 در گودیسون پارک به میدان نرفته و این یعنی پس از جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به لیورپول تا به حال تنها دو بازی برای این تیم انجام داده است. لیورپول به حضور تیاگو بسیار امیدوار است و یورگن کلوپ علاقه زیادی به استفاده از این بازیکن در ترکیبش دارد اما تصمیمی برای عجله در روند آمادگی او وجود ندارد. این یعنی ستاره سابق بارسلونا قدم به قدم روند بهبودی خود را طی می‌کند و نیازی به عجله برای حضور در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی ندارد. تیاگو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در پاسخ به سوالی درباره تاریخ بازگشتش به میادین اظهار داشت: " نه، فقط قدم به قدم پیش می‌رویم. ما همیشه سعی می‌کنیم به شکلی این کار را انجام دهیم که انگار دیواری در برابر ماست و می‌گوییم خب باید پیش از این که پیش بروی یک قدم برداری. حالا فکر می‌کنم در شرایط خوبی هستیم و تا آخر سال قصد پیشروی داریم تا بتوانیم به تمرینات تیمی برگردیم. "

برچسب‌ها: لیورپول تیاگو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi