خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

میلیچ در باشگاه استقلال حاضر شد

میلیچ در باشگاه استقلال حاضر شد
پس از بازی با گل گهر سیرجان بود که هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که نیمکت نشینی او در سیرجان دلیل خاصی نداشته است.

پستی که با واکنش محمود فکری و مدیران استقلال همراه شد و با وجود اینکه از قبل نیز گفته شده بود بازیکنان استقلال فعالیت خود در فضای مجازی را به حداقل برسانند، سرمربی آبی پوشان از حضور میلیچ در تمرینات ممانعت به عمل آورد.

پس از این اتفاق، روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه میلیچ به مدت 9 روز از حضور در تمرینات آبی پوشان منع شده است. خبری که با تکذیب مسئولان باشگاه استقلال مواجه شد.

حالا میلیچ صبح امروز راهی محل دفتر باشگاه استقلال شده است تا پیرامون مشکلات پیش آمده، با مدیران استقلال جلسه ای را برگزار کند.

این بازیکن در بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک به طور قطع غایب خواهد بود ولی این احتمال می رود امروز به حاشیه های پیش آمده خاتمه داده شده و میلیچ از روز سه شنبه در تمرینات تیم حاضر شود.

برچسب‌ها: استقلال میلیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

105 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi