خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

فونت: اگر ژاوی را نیاوردم‌، برای همه بلیط می‌خرم

فونت: اگر ژاوی را نیاوردم‌، برای همه بلیط می‌خرم
ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید در صورتیکه در این انتخابات پیروز شده و رئیس باشگاه بارسلونا شود حتماً ژاوی را به نوکمپ برمی گرداند. او برای تاکید بر حرف‌هایش گفت قول می‌دهد که اگر رئیس باشگاه شد و ژاوی را به بارسا برنگرداند، برای هواداران بارسا از جیب خودش بلیط کل مسابقات فصل در نوکمپ را خریداری کند.

درحالیکه انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز 5 بهمن یعنی حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود برنده این انتخابات به مدت شش سال سکان مدیریت باشگاه کاتالان را در دست خواهد داشت. ویکتور فونت از جمله نامزدهای مهم این انتخابات به حساب می آید.

فونت در صحبتهای اخیر خود گفت: " اگر من در انتخابات برنده شوم ژاوی به بارسلونا برخواهد گشت. اگر برنده شدم و او نیامد برای تک تک اعضای باشگاه از جیب خودم بلیط کل مسابقات فصل را خواهم خرید".این اولین بار نیست که فونت به صراحت اعلام کرده در صورت پیروزی او در انتخابات، ژاوی سرمربی بارسا خواهد شد. او پیش از این هم گفته بود علت اصرارش بر مربی‌گری ژاوی این است که ژاوی تنها کسی است که می‌تواند لئو مسی را به ماندگار شدن در نوکمپ راضی کند.

برچسب‌ها: ژاوی بارسلونا اسپانیا تیم ملی اسپانیا ویکتور فونت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

238 داروغه جهنم1399/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi