خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

سپاهان در تبریز به یاد رضا حسن‌زاده

سپاهان در تبریز به یاد رضا حسن‌زاده
به گزارش "ورزش سه"، رضا حسن زاده در اردیبهشت سال ۸۵ و در حالی که از عسلویه عازم بوشهر برای انجام یک بازی بود، در اثر ضربه مغزی جان خود را از دست داد.

در واقع از آنجایی که اتوبوس برای انتقال تیم تراکتورسازی نبود، سرپرست این تیم چند خودروی سواری برای انتقال اعضای تیمش کرایه کرد و از شانس بد حسن زاده، سواری کرایه‌ای که حامل او بود در جاده با یک کامیونت برخورد کرد و مرحوم حسن زاده که در صندلی جلو نشسته بود دچار ضربه مغزی می‌شود. البته او ابتدا تنها احساس درد می کند و بقیه راه عسلویه تا بوشهر را هم می رود، اما در بوشهر ناگهان بیهوش شده و در نهایت جان خود را از دست می دهد.

سفر سپاهان برای بازی برابر ماشین سازی فرصتی بود تا ساکت مدیرعامل طلایی پوشان اصفهانی که دوران حضور حسن زاده در اصفهان متقارن با حضور او بود، بر سر مزار او حاضر شود و با اهدای پیراهن این بازیکن به خانواده‌اش از آنها تقدیر به عمل بیاورد.

برچسب‌ها: حسن زاده سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi