خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ناراحتی کریستیانو از جایزه لواندوفسکی

ناراحتی کریستیانو از جایزه لواندوفسکی
ناراحتی کریستیانو از جایزه لواندوفسکی
واکنش کریستیانو رونالدو به انتخاب لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا نشان داد کریستیانو از اعلام نشدن نام خود برای این جایزه خوشحال نیست.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب زمانی که در زوریخ نام رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 معرفی شد کریستیانو رونالدو رقیب او برای کسب این جایزه واکنشی نشان داد که از آن مشخص بود از اعلام نشدن نام خود خوشحال نیست و انتظار داشته مراسم با اعلام نام او به عنوان بهترین بازیکن سال ادامه پیدا کند.
در مراسم جوایز The Best فیفا که در شهر زوریخ و به صورت مجازی برگزار می‌شد جایزه به صورت حضوری در حالی به لواندوفسکی اهدا شد که دو رقیب اصلی او لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به صورت مجازی و از طریق لینکی ویدیویی در مراسم حضور داشتند.

در سالهای گذشته این جایزه همیشه بین رونالدو و مسی دست به دست می‌شد و تنها سالی که این جایزه از دست آنها درآمد سال 2018 بود که لوکا مودریچ فاتح آن شد. حالا یک بار دیگر جایزه نه به رونالدو نه مسی بلکه به رابرت لواندوفسکی تعلق می گرفت.

نکته جالبی که از دید رسانه‌ها پنهان نماند این بود که مسی بعد از اعلام نام لواندوفسکی برای او خوشحال به نظر می‌رسید ولی از چهره و واکنش اولیه رونالدو مشخص بود که او از شنیدن خبر تعلق گرفتن جایزه به لواندوفسکی اصلاً خوشحال نیست.

رونالدو که تصاویرش از طریق لینک ویدیویی پخش می‌شد در حالی دیده شد که با صورتی اخم‌آلود و چهره‌ای سرد و سنگی مقابل دوربین نشسته بود و دستهای خود را به سینه زده بود.

بعد از آنکه فرانس فوتبال اعلام کرد امسال به دلیل اپیدمی کرونا جایزه توپ طلا را اهدا نخواهد کرد رونالدو شانس رسیدن به لیونل مسی و فتح ششمین توپ طلا را از دست داد و به همین علت همه امید خود را به جایزه The Best بسته بود و شاید به همین علت بود که از شنیدن نام لواندوفسکی به عنوان فاتح این جایزه اصلاً خوشحال نشد. این در حالی بود که پیش از مراسم هم اکثر کارشناسان معتقد بودند جایزه بهترین بازیکن سال در این دوره نصیب لواندوفسکی خواهد شد.

برچسب‌ها: کریستیانو لواندوفسکی جایزه فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 Palmeiras1399/09/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi