خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

داور بازی مارسی - رن و اخراج بی دلیل گئیه ، بوی تبانی؟

داور بازی مارسی - رن و اخراج بی دلیل گئیه ، بوی تبانی؟
آپادانا نیوز،
مارسی شب گذشته در نبرد حساس برابر رن با نتیجه ۲-۱ شکست خورد در حالی که از دقیقه ۳۷ بازی با اخراج گئیه ده نفره شده بود. داور برخورد او با نیانگ را مستحق کارت قرمز دانست و او را اخراج کرد.
آندره ویلاش بویاش مربی پرتغالی مارسی به شدت از دست داور عصبانی بود و این را هنگام بازی و در نشست خبری هم تکرار کرد. او معتقد بود برخورد به گونه ای نبوده که داور از کارت قرمزش استفاده کند و اصرار داشت که برای بازبینی صحنه به کنار زمین برود.
ویلاس بوآش در نشست خبری خود نیز با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد. خبرنگاری که در روزهای قبل از بازی چندین مقاله منفی علیه او و مارسی منتشر کرده بود. او در پایان نشست و در حالی که میکرفون روشن بود رو به خبرنگار گفت:« آفرین، همینطور ادامه بده. همینطور ادامه بده ولی من بالاخره گیرت می آورم.»
عجیب اینکه ویاش بویاش در نشست خبری قبلی خود نیز با یک خبرنگار دیگر درگیری لفظی پیدا کرده بود و به نظر او هفته های خوبی را پشت سر نمی گذارد.

برچسب‌ها: آندره ویاش بواش مارسی رن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

125 Marseille¹⁹⁹³1399/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi