خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

رکورد شکنی کونته در شب برد نراتزوری در مقابل ناپولی

رکورد شکنی کونته در شب برد نراتزوری در مقابل ناپولی
به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در جوزپه مه آتزا به مصاف ناپولی رفت و در یک بازی دراماتیک و پربرخورد موفق شد در نهایت با تک گل روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی و درخشش سمیر هندانوویچ ناپولی را 1-0 شکست دهد و به یک امتیازی آث میلان صدرنشین برسد.
آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی به دشواری پیروزی مقابل شاگردان گتوزو اعتراف کرد و گفت تیمش در یک بازی به شدت تاکتیکی عالی کار کرده و سه امتیاز این بازی برای اینتر ارزشی دو برابر دارد.
کونته در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " من به بچه‌ها گفته بودم که پیروزی در چنین مسابقه‌هایی می‌تواند به ما خیلی کمک کند. ولی پیروزی مقابل ناپولی اصلاً ساده نبود. ناپولی تیم فوق العاده ای است. ما شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم که در آن هر دو تیم برای یکدیگر احترام زیادی قائل بودند. البته بازی خیلی زیبایی نشد اما این سه امتیاز که در مقابل یک تیم جاه‌طلب مثل ناپولی بدست آمد برای ما خیلی مهم است. تیمی مثل ناپولی با آن جاه‌طلبی که همیشه خودش را شانس قهرمانی می داند باعث می شود این سه امتیاز برای ما عملاً ارزشی دو برابر داشته باشد".
کونته در ادامه گفت: " تیم ما اهمیت و وزن این بازی را درک می‌کرد و می‌دانست که پیروزی ساده بدست نخواهد آمد. پیروزی در چنین مسابقه‌های سختی مقابل تیمی به این خوبی می‌تواند نشانه خوبی برای اینتر باشد. ناپولی تیم بزرگی است با ساختار عالی و یک مربی درجه یک. ما همدیگر را می شناسیم و تیمهای هم را به دقت آنالیز کرده بودیم و به همین خاطر استراتژی خودمان را بر اساس خنثی کردن حملات حریف سازماندهی کرده بودیم. شاید به همین علت بود که بازی از نگاه تماشاچی چنگی به دل نمی زد".
آمار بازی به وضوح نشان از برتری ناپولی بر اینتر در این بازی خارج از خانه دارد ولی این اینتر بود که سه امتیاز با به اندوخته های خود اضافه کرد تا کونته با کسب این پیروزی نفس گیر به سومین مربی تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شود که در 50 بازی ابتدایی خود به رکورد 32 برد دست پیدا می کند.

برچسب‌ها: اینتر میلان سری آ ایتالیا آنتونیو کونته ناپولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

113 ⭐ Fc Taha ⭐1399/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi