خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,057

عکس؛ مسی در بازی مقابل یوونتوس و رونالدو بالا آورد؟

عکس؛ مسی در بازی مقابل یوونتوس و رونالدو بالا آورد؟
خبرگزاری فوتبالی - سه شنبه شب گذشته یکی از دیدنی ترین بازی‌ها در سال‌های اخیر برگزار شد چرا که پس از بیش از 2 سال، مسی و رونالدو مجددا مقابل هم قرار گرفتند. در این بازی یوونتوس با نتیجه‌ی سه بر صفر به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند. مسی در این بازی نتوانست گلزنی کند و جدال رو در رو را به کریستیانو رونالدو واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی، اکنون تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد مسی در این بازی چند بار دستان خود را روی زانوهایش گذاشته و به نظر می‌رسد که می‌خواسته بالا بیاورد. از طرفی او یک بار هم به طور کامل روی زمین نشست و آب دهان خود را روی چمن ریخت.

مسی ماه گذشته هم در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل پاراگوئه دچار مشکلات گوارشی شده بود و پزشکان آرژانتین برای حل این مشکل به او آدامس داده بودند. گفتنی است که لیونل مسی بارها این مشکل را داشته است و دلایل زیادی برای آن عنوان شده؛ از هورمون های رشدی که در نوجوانی به بدن او تزریق شده تا استرس پیش از بازی‌ها و بالا رفتن دمای بدن و برخوردهای طول بازی و ... به نظر می‌رسد که فشار بالای بازی مقابل یوونتوس و کریستیانو رونالدو روی او اثر گذاشته بود و مسی دوباره به این مشکل دچار شد.

برچسب‌ها: مسی بارسا یووه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

137 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi