خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

بارسلونا 1-0 لوانته؛ مسی بالاخره به خودش آمد

بارسلونا 1-0 لوانته؛ مسی بالاخره به خودش آمد
خبرگزاری فوتبالی -بارسلونا با تک گل لیونل مسی توانست پیروزی ارزشمندی را در مقابل لوانته کسب کند و تا حدودی در لیگ اسپانیا برای خود اعتبار بخرد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که پیروزی مقابل لوانته برای تیمی نظیر بارسلونا چیز عجیبی نیست اما کاتالان ها پس از نتایج ضعیف اخیرشان و شکست خانگی مقابل یوونتوس به بازی با لوانته به چشم فینال نگاه می کردند چرا که شکست در این بازی می توانست آنها را به بحرانی عمیق فرو ببرد اما فعلا با تک گل زیبای مسی کمی به خودشان برگشتند. لئو شاید مهمترین گل فصلش را در مقابل لوانته به ثمر رساند چرا که این گل سه امتیازی می تواند روحیه کاتالان ها را عوض کند.

بارسلونا در حالی که در دقایق پایانی به شدت تحت فشار بود توانست هر طور که شده سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند و کاتالان ها حالا با این برد سه امتیازی فعلا به 17 امتیاز از 11 بازی فعلا در رتبه هشتم قرار گرفته اما اختلاف خود را با صدر جدول به 9 امتیاز رسانده است. بارسا همچنان شرایط خوبی ندارد اما بازی با لوانته می تواند به آنها در ادامه فصل امید بدهد. کاتالان ها چهارشنبه بازی مهم دیگری مقابل سوسیه داد دارند که در حال حاضر مشترکا با اتلتیکو صدرنشین لالیگاست و این بازی می تواند برایشان خیلی مهم باشد.

برچسب‌ها: بارسا لوانته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

81 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi