خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

مسی فقط یک پله تا پله!/ لئو در آستانه رکورد تاریخی

مسی فقط یک پله تا پله!/ لئو در آستانه رکورد تاریخی
خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از بازی با اوساسونا دچار طلسم شده بود اما بالاخره بعد از سه بازی گلزنی کرد. لئو در این بازی به رکورد 642 گل برای بارسلونا رسید و حالا فقط یک گل تا رسیدن به رکورد پله که 643 گل در سانتوس به ثمر رسانده بود، فاصله دارد. گلی که می تواند لئو را به تاریخ متصل کند.

به گزارش فوتبالی، مسی در مقابل لوانته گل ارزشمند و سه امتیازی را برای بارسلونا در دقیقه 75 به ثمر رساند. او روی یک ضدحمله توانست به رکورد 449 گل در لالیگا رسید و حالا با یک گل دیگر تعداد گلهای لالیگایی خود را به عدد 450 می رساند و بدین ترتیب به یک عدد رند خواهد رسید.

مسی در دو بازی اخیرش که با شکست بارسلونا به اتمام رسیده بود ، نتوانسته بود گل بزند و دو بازی بد را مقابل کادیز و یوونتوس پشت سر گذاشته بود اما بالاخره پایش به گلزنی باز شد و توانست یک گل سه امتیازی و ارزشمند را به ثبت برساند. در کل تاریخ هیچ بازیکنی بیشتر از پله برای یک باشگاه گل نزده و حالا لئو در آستانه برابری با اوست.

بارسلونا چهارشنبه بازی بسیار مهم دیگری در مقابل سوسیه داد، صدرنشین لالیگا خواهد داشت که پیروزی در این بازی به آنها کمک خواهد کرد تا شرایطشان در جدول را سر و سامان ببخشند.

برچسب‌ها: مسی بارسا پله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi