خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

حمله تند مدیر برنامه های پوگبا علیه نشریه آلمانی

حمله تند مدیر برنامه های پوگبا علیه نشریه آلمانی
به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا چند روز پیش در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی "توتو اسپورت" گفته بود این هافبک فرانسوی در منچستریونایتد خوشحال نیست و می‌تواند به یوونتوس بازگردد. اظهارنظری که حواشی فراوانی برای ستاره فرانسوی داشت.

طبق ادعای نشریه بیلد، پل پوگبا از اظهارنظرهای گاه و بیگاه مینو رایولا خسته شده و در فکر تغییر مدیر برنامه های خود است. ستاره فرانسوی تا به اینجا رایولا را در اظهارنظرهایش آزاد گذاشته بود اما در حال حاضر احساس می کند که حرف های ایجنت ایتالیایی و متدهای او برای تحت فشار قراردادن باشگاه، در حال ضربه زدن به حیثیت و اعتبار ورزشی اوست. پوگبا دوست ندارد بیش از این باعث خشم سران منچستر شود و می خواهد به شکلی مسالمت آمیزتر از این باشگاه جدا شود.
در پی انتشار این گزارش در نشریه بیلد، رایولا واکنشی تند از خود نشان داد و در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:« تبریک قهرمان خبرهای جعلی! مثل همیشه بیلد ناامید نمی‌شود. شگفت‌آور است که چطور این اخبار جعلی همیشه پخش می‌شوند».
پوگبا این فصل در 15 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن دو گل، دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

برچسب‌ها: رایولا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

92 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi