خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ونگر به یونایتد: اشتباه نکنید؛ پوگبا به دردتان می‌خورد

ونگر به یونایتد: اشتباه نکنید؛ پوگبا به دردتان می‌خورد
به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال بعد از تنشهای بزرگی که در رابطه باشگاه منچستریونایتد با پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم ایجاد شده توصیه‌هایی در اختیار شیاطین سرخ گذاشت که درباره نحوه درست رفتار با ستاره‌ای مثل پوگبا بود. ونگر از رفتار فعلی یونایتد انتقاد کرده و گفت باشگاه می‌تواند در مقابل پوگبا رفتار بهتری در پیش بگیرد.
ماجرا از هفته پیش و زمانی شروع شد که مینو رایولا ایجنت پوگبا اعلام کرد که او قصد ماندن در اولدترافورد را ندارد و به دنبال جدایی است. این خبر کمی بعد از شکست و حذف یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا این باشگاه و هوادارانش را عصبانی کرده و باعث حملاتی تند به پوگبا شد.
آرسن ونگر در صحبتهای خود با شبکه ای اس پی ان گفت: " به نظر من باشگاه باید برای بازیکن توضیح بدهد که برنامه آینده اش برای او چیست. باشگاه باید به صراحت به او بگوید که بازی کردن برای باشگاه شغل او است و او اصلاً نباید این را فراموش کند. بهترین راه برای پیشرفت در آینده خوب بازی کردن در حال حاضر است".
ونگر در ادامه گفت: " من وقتی در بازی با لایپزیش دیدم که پوگبا وارد زمین شد متاسف شدم که چرا او از ابتدا فیکس بازی نکرده بود چون ورودش به زمین بلافاصله تاثیر خیلی مثبتی روی تیم داشت".

برچسب‌ها: پوگبا ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

160 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi