خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

گواردیولا: تساوی در اولدترافورد نتیجه خوبی به حساب می‌آید

گواردیولا: تساوی در اولدترافورد نتیجه خوبی به حساب می‌آید
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی از تساوی تیمش مقابل منچستریونایتد نسبتاً راضی است.

پپ گواردیولا در پی تساوی بدون گل شاگردانش در صدوهشتادوسومین دربی منچستر، درباره عملکرد شاگردانش در ورزشگاه اولدترافورد گفت: کسب یک امتیاز مقابل منچستریونایتد هم خوب است. ما البته دوست داشتیم برنده این بازی باشیم، اما تساوی هم نتیجه خوبی است و نباید فراموش کنیم که در اولدترافورد بازی می‌کردیم. آنها همچنین خط حمله سرعتی دارند، چون منچستریونایتد هستند. ما در بیشتر مقاطع بازی خوب بودیم و تنها گلزنی را کم داشتیم، اما با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: ما در گلزنی مشکل داشتیم، بنابراین باید در دفاع مستحکم عمل می‌کردیم و در کنار کنترل بازی به آنها اجازه ترتیب دادن ضدحملات را نمی‌دادیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون منچستریونایتد تیمی خیلی خوب و سرعتی است که در ضربات شروع مجدد هم خیلی قدرتمند است و می‌تواند کار حریفش را تمام کند. با این شرایط کسب تساوی در اولدترافورد نتیجه خوبی به حساب می‌آید. می‌دانم که انتظارات از منچسترسیتی بسیار زیاد است و ما این را می‌پذیریم، اما مستحکم بودن‌مان در این بازی هم خود نکته خوبی است.

سرمربی منچسترسیتی همچنین با اشاره به اینکه تیمش جای خالی بهترین گلزن تاریخ باشگاه را حس می‌کند، اظهار داشت: دل‌مان برای آگوئرو تنگ شده است و این تنها منوط به این بازی نمی‌شود، بلکه در شش ماه اخیر وضعیت‌مان اینطور بوده است. سرخیو بارها مصدوم شده است. با این حال بازیکنان دیگر سخت تلاش می‌کنند. دل‌مان برای سرخیو تنگ شده، او بهترین مهاجم تاریخ باشگاه منچسترسیتی است. در یک مقطع کوتاه دیگر باید بدون آگوئرو به کارمان ادامه دهیم، اما وقتی او آماده باشد، به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

منچسترسیتی با این تساوی 19 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

برچسب‌ها: منچسترسیتی دربی منچستر اگوئرو گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

200 تاج مهاجران1399/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi