خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

رحمتی، نوازی و سامره؛ آبی به آبی رسید

رحمتی، نوازی و سامره؛ آبی به آبی رسید
فردا دو تیم استقلال و شهرخودرو در مشهد به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، مهدی رحمتی، محمد نوازی و علی سامره در یک طرف و محمود فکری، آرش برهانی، صمد مرفاوی، حنیف عمران زاده و پرویز مظلومی در طرف دیگر؛ لشکرکشی مردان خاطره ساز آبی در ورزشگاه امام رضا (ع) پایانی است بر هفته ششم.

* مهدی رحمتی

رحمتی در 3 مقطع برای استقلال بازی کرد و سابقه 9 فصل حضور در این تیم را دارد. او 196 بار برای استقلال در لیگ برتر بازی کرده و با این تیم در لیگ های پنجم و دوازدهم قهرمان شده است. رحمتی در این تعداد بازی، 94 بار دروازه اش را بسته نگه داشته و با ثبت آمار 48 درصد کلین شیت، بهترین دروازه بان استقلال در لیگ برتر است. رحمتی درون دروازه استقلال به طور میانگین 77/0 گل در هر بازی خورده است. رحمتی 20 بار در لیگ برتر برابر استقلال قرار گرفته و صاحب 4 برد، 7 مساوی و 9 باخت شده است. رحمتی در هیچکدام از 6 رویارویی آخرش برابر استقلال کلین شیت نکرده و با 2 مساوی و 4 باخت، رنگ برد را هم ندیده است. نکته دیگر درباره رحمتی این است که او در تاریخ لیگ برتر، 28 بار دروازه اش برابر استقلال باز شده و از هیچ تیمی بیشتر از این تعداد گل نخورده.

* محمد نوازی

اوست که بیشتر مواقع جلوتر از مهدی رحمتی، کنار زمین می ایستد. بازیکنی که در سمت چپ خط دفاعی بهمن دیده شد ولی در استقلال به سمت راست رفت و تبدیل به یکی از درخشان ترین مردان این تیم در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 شد. نوازی در 3 دوره ابتدایی لیگ برتر برای استقلال بازی کرد، 3 فصل از این تیم رفت و سپس در لیگ هفتم بازهم به استقلال آمد و آخرین روزهای حضورش با پیراهن آبی را سپری کرد. نوازی در لیگ برتر، 84 بار برای استقلال بازی کرد، 12 گل زد و 18 پاس گل داد.

* علی سامره

مرد محبوب سکوهای آبی بود ولی چندان باب طبع قلعه نویی نبود؛ قلعه نویی با داشتن رضا عنایتی نیاز به یک مهاجم جنگنده و دونده داشت که نامش سیاوش اکبرپور بود، نه علی سامره. سامره در آخرین دوره جام آزادگان به استقلال پیوست و با هت تریک در همان بازی اول، نشان داد پورحیدری بازهم یک شاه ماهی خریده. آخرین بازیهای سامره برای استقلال در لیگ چهارم بود. سامره 19 گل با پیراهن استقلال در لیگ برتر زد.

برچسب‌ها: استقلال شهرخودرو مهدی رحمتی محمد نوازی علی سامره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

99 Esteghlal Fc‌1399/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi