خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

ارسال نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ

ارسال نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ
سازمان لیگ فوتبال ایران برای جلوگیری از ابتلای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به بیماری کرونا تصمیم به لغو دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان گرفت تا سرخپوشان پایتخت امروز به جای بازی در هفته ششم لیگ برتر در تمرین خود بازی درون تیمی انجام دهند.

ابتلای تعدادی از بازیکنان ذوب آهن به کرونا باعث لغو این دیدار شد. با این حال باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال نسبت به لغو بازی با ذوب آهن واکنش نشان داد و از این تصمیم انتقاد کرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس در نامه اعتراضی خود متذکر شد بازی‌های این تیم پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نباید فشرده برگزار شود تا آنها فرصت ریکاوری پس از بازگشت از کشور قطر را نیز پیدا کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با نماینده منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب کشور قطر برگزار می‌کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

154 ΛŔŦƐmĪs1399/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi