خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

رسمی؛ عیسی آل کثیر بخشیده نشد

رسمی؛ عیسی آل کثیر بخشیده نشد
وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که درخواست دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال، با مخالفت دیوان داوری ورزش همراه شد.
باشگاه پرسپولیس امیدوار بود که امروز خبر خوشحال کننده ای را درباره پرونده عیسی آل کثیر دریافت کند اما این اتفاق رخ نداد تا او غایب قطعی سرخپوشان در فینال آسیا باشد. وکیل این باشگاه امیر ساعد با اعلام این موضوع عنوان کرد: «حیف شد، غمبار است! ولی راضی به رضای خدا هستیم.»

وی همچنین گفت: «تلاش های شبانه روزی برای اخذ دستور موقت از دیوان داوری ورزش جهت حضور آقای عیسی آل کثیر در مسابقه فینال، با این که این دیوان رسیدگی به درخواست دستور موقت وکیل باشگاه را پذیرفته بود، به نتیجه نرسید و دیوان داوری ورزش با حضور این بازیکن در فینال مخالفت کرد.»
عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس پس از خوشحالی گل خود در بازی با پاختاکور، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل «توهین نژادی» به 6 ماه محرومیت محکوم شد و استیناف خواهی پرسپولیس در ای اف سی و دادگاه عالی ورزش نیز به نتیجه نرسیده است.

برچسب‌ها: پرسپولیس فینال آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

101 اینده سازان یزد1399/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi