خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

حسین حسینی و تکرار روزهای نیمکت نشینی در استقلال

حسین حسینی و تکرار روزهای نیمکت نشینی در استقلال
نیمکت نشینی سید حسین حسینی در 4بازی اخیر استقلال با درخشش رشید مظاهری در ترکیب آبی ها همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، حسینی در لیگ نوزدهم نتوانست توقع هواداران استقلال را بر آورده کند. او در 30 بازی لیگ برتر 31 گل دریافت کرد و فقط 7 کلین شیت داشت.

حسینی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست فرشته نجات استقلال باشد و انتقادهای زیادی هم از او شد.

مدیران استقلال برای سامان بخشیدن به اوضاع سراغ رشید مظاهری رفتند و او را جذب کردند. حسینی در 2 بازی ابتدایی برابر مس رفسنجان و فولاد خوزستان به میدان رفت اما بعد شکست 2-1 برابر فولادخوزستان و نمایش ضعیفش در آن بازی که استقلالی ها را به یاد بازی پاختاکور - استقلال در لیگ قهرمانان آسیا انداخت نیمکت نشین شد.

در 4 بازی اخیر مظاهری سنگربان اصلی استقلال موفق شده در 3 بازی کلین شیت کند اما حسینی در این مدت اول شایعه درگیری اش با مظاهری منتشر شد که آن را باشگاه تکذیب کرد اما برخی گفتند که این درگیری ها صحت داشته است. پس از آن ماجرا و گرفتن یک عکس یادگاری سه نفره با سعید عزیزیان، دیگر حسینی واکنش یا اعتراضی نسبت به نیمکت نشینی نداشته است و در جمع خبرنگاران اعلام کرد تابع تصمیم محمود فکری خواهد بود.

حسینی این روزها در تمرین استقلال حضور دارد و مثل اینکه می خواهد از حاشیه دوری کند و به نظر می رسد او بعد از چند سال حضور در استقلال و فراز و نشیب های زیادی که داشته دیگر به نیمکت نشینی اعتراضی ندارد و شاید به نوعی به این ماجرا عادت کرده است.

حسینی در دوره ای که با رحمتی در استقلال هم بازی بود چند مرتبه به دلیل نیمکت نشینی از مدیران استقلال درخواست رضایت نامه کرده بود اما در نهایت جدا نشد. البته حسینی می داند حضور یک رقیب خوب به نفع اوست. رشید بین هواداران استقلال به محبوبیت فوق العاده ای رسیده و همین کار حسینی را سخت تر هم کرده است.

برچسب‌ها: استقلال حسین حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

112 Esteghlal Fc‌1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi