خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

عبدیان: بله، به مهدی رحمتی هدیه دادم!

عبدیان: بله، به مهدی رحمتی هدیه دادم!
خبرگزاری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به حواشی پیرامون دیدار اخیرش با سرمربی شهرخودرو واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدیان در واکنش به حضورش در اتوبوس تیم شهرخودرو قبل از دیدار با استقلال اظهار کرد: هواداران استقلال آنقدر باشرف هستند که می‌خواهند نتایج‌شان فقط داخل زمین اتفاق بیفتد. با افتخار به دیدار رحمتی رفتم و برای تمام مربیان استقلالی، به‌جز بازی مقابل این تیم آرزوی موفقیت داشته و دارم.

او ادامه داد: خدا را شکر که کدورت‌ها میان رحمتی و حسینی رفع شد و امیدوار هستم روزی برسد تا تمام استقلالی‌ها با یکدیگر در صلح و رفاقت باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: حسینی در قطر هم از رحمتی عذرخواهی کرده و قبلا این کدورت‌ها رفع شده بود، اما به او گفتیم برود و مقابل دروبین‌ها هم از رحمتی عذرخواهی کند.

عبدیان تاکید کرد: رحمتی رکوردار کاپیتانی استقلال و یکی از بزرگان تاریخ این باشگاه است؛ من قبل از دیدار با شهرخود و هم به دیدار او رفتم و هم به او هدیه دادم. دلیلی برای پنهان کردن این قضیه ندارم و به همین دلیل به همراه رحمتی و سایر اعضای تیم شهرخودرو با اتوبوس این تیم به استادیوم رفتیم.

او با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید استقلال گفت: مظاهری، نادری، مهدی‌پور و موسوی خیلی خوب توانستند در ترکیب استقلال جا بیفتند. مهم‌ترین مسئله در نقل و انتقالات برای‌مان شخصیت بازیکنان بود که تک‌تک آنها ثابت کردند لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس استقلال را دارند.

برچسب‌ها: استقلال مهدی عبدیان مهدی رحمتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi