خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

نیوکمپ ورزشگاه مورد علاقه کریستیانو رونالدو

نیوکمپ ورزشگاه مورد علاقه کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو باز هم در استادیوم نیوکمپ موفق به گلزنی شد و اکنون تعداد گل هایش از بازی هایش در این استادیوم پیشی گرفته است.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس در جریان دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، باز هم خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند.

بهکریستیانو رونالدو با ثبت گل مقابل بارسلونا در استادیوم نیوکمپ، تعداد گل هایش در این استادیوم را به 14 گل در 13 مسابقه افزایش داد. اکنون استادیوم نیوکمپ، ورزشگاه خارج از خانه محبوب رونالدو است، زیرا او در این استادیوم بیشتر از هر استادیوم دیگری (به جز استادیوم های خانگی) دروازه حریف را گشوده است.

همچنین تعداد گل های کریستیانو رونالدو مقابل بارسلونا به عدد 20 رسید. او مجموعاً 20 بار در 34 مسابقه در رقابت های مختلف دروازه بلوگرانا را گشوده است. این دو گل اولین گل های او مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بود.

کریستیانو رونالدو همچنین اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که در یک مسابقه در استادیوم نیوکمپ، دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه بارسلونا را باز می کند.

برچسب‌ها: رونالدو یوونتوس نیوکمپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

104 کریس رونـالدو1399/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi