خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

میهایلوویچ: هنوز دنبال خبرچین تیم‌مان هستم!

میهایلوویچ: هنوز دنبال خبرچین تیم‌مان هستم!
سرمربی تیم فوتبال بولونیا پس از شکست تیمش مقابل اینتر اعلام کرد فردی که برنامه‌های تاکتیکی او را لو می‌دهد، پیدا نکرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سینیشا میهایلوویچ سرمربی تیم فوتبال بولونیا یک بار دیگر اظهارات تهدیدآمیزش درباره لو رفتن برنامه‌های تاکتیکی او را تکرار کرد.

میهایلوویچ پیش از بازی به خبرنگاران گفت پس از مشکوک شدن به وجود یک خبرچین در رختکن تیمش، در یکی از بازی‌های قبلی تیمش به صورت عامدانه تاکتیکی غیرمنتظره را به کار بست تا متوجه شود که آیا تیم حریف باز هم از تغییر تاکتیکی او آگاه خواهد شد یا نه و گویا این موضوع به او محرز شده است.

سرمربی صرب بولونیا که از این ماجرا بسیار خشمگین شده بود خبرچین تیم را تهدید کرد و گفت اگر آن شخص را بشناسد، او را به چهارمیخ خواهد کشید.

میهایلوویچ 51 ساله پس از شکست خارج از خانه شاگردانش مقابل آخرین تیم دوران بازی خود، در پاسخ به این سؤال که آیا توانسته است خبرچین رختکن بولونیا را پیدا کند، گفت: اگر او را پیدا کرده بودم، الان شما متوجه شده بودید که یکی اعضای تیم‌ ما اینجا نیست. ما هنوز در حال تحقیق هستیم تا این فرد را پیدا کنیم.

میهایلوویچ درباره تاکتیک‌های تیمش مقابل اینتر هم گفت: بازی ما مطابق برنامه‌ای که داشتیم پیش نرفت. شاید من به اندازه کافی برنامه‌هایم را شفاف بیان نکردم. ما تیم همیشگی نبودیم. من سیستم بازی تیم را عوض کردم، اما به خاطر اینکه گزینه‌های هجومی زیادی نداشتیم، نمی‌خواستیم بازیکنان زیادی را خارج از پست‌شان به کار بگیرم.

برچسب‌ها: میهایلوویچ بولونیا اینترمیلان اینتر سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

146 شبدر سیاه (ح)1399/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi