خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

وضعیت پیچیده اینتر و رئال در شب مرگ و زندگی

وضعیت پیچیده اینتر و رئال در شب مرگ و زندگی
دور پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می شود تا تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی، مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه در سایر گروه ها حداقل وضعیت صعود یک تیم مشخص شده است، اما تنها گروهی که هنوز تکلیف هیچ تیمی برای صعود یا حذف مشخص نشده و هر 4 تیم حاضر، شانس صعود از گروه خودشان را دارند، گروه B این مسابقات است.

گروهی که با حضور رئال مادرید و اینتر، به نظر می رسید آنها شانس های اصلی صعود باشند و با وجود تیم های شاختار اوکراین و مونشن گلادباخ آلمان، دو غول ایتالیایی و اسپانیایی به راحتی از این گروه صعود کنند ولی اکنون وضعیت به نحوی است که ممکن است این دو تیم با هم از این رقابت ها کنار بروند.

اینتر پس از پیروزی در برابر مونشن گلادباخ، از خطر حذف گریخت و اکنون آنها حداقل 90 دقیقه دیگر شانس زنده ماندن در این رقابت ها را دارند ولی نکته مهم اینجاست که نراتزوری حتی در صورت پیروزی بر شاختار، باز هم به صورت قطعی از گروهش صعود نمی کند و باید منتظر نتیجه رئال مادرید و مونشن گلادباخ بماند.

در صورتی که رئال و گلادباخ به نتیجه تساوی دست پیدا کنند، آن گاه اینتر با کسب هر نتیجه ای در برابر شاختار، از این رقابت ها حذف می شود و تیم آلمانی به عنوان تیم نخست گروه و شاگردان زیدان نیز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهند شد.

اما در صورتی که بازی مادرید و گلادباخ برنده داشته باشد، آن گاه اینتر با کسب نتیجه پیروزی در برابر شاختار دونتسک، می تواند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

اینتر و رئال مادرید تنها در یک حالت به همراه همدیگر راهی مرحله بعد می شوند و آن، پیروزی هر دو تیم در گام آخر است. چنانچه شاختار موفق به شکست اینتر شود و رئال نیز در برابر گلادباخ به هر نتیجه ای جز پیروزی دست پیدا کند، آن گاه دو غول فوتبال اروپا در میان ناباوری همگان از دور این رقابت ها کنار می روند.

در 9 حالت ممکنی که برای صعود تیم ها از این گروه وجود دارد، تنها در یک حالت شانس صعود همزمان اینتر و رئال وجود دارد و در 4 حالت یعنی در 45 درصد موارد، ممکن است نراتزوری و لوس بلانکوس با یکدیگر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند.

به هر حال نتایج عجیب و غیر منتظره دو تیم باعث شده است اکنون وضعیت شاگردان زیدان و کونته در شرایط خوبی قرار نداشته باشد و باید تا فردا شب منتظر ماند و دید بالاخره از این گروه پیچیده، چه تیم های راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند.

فردا شب، رئال مادرید در اسپانیا میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود و اینترمیلان نیز در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف شاختکار دونیتسک اوکراین خواهد رفت.

برچسب‌ها: اینتر میلان اینتر نراتزوری رئال مادرید مونشن گلادباخ شاختار دونتسک لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

171 شبدر سیاه (ح)1399/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi